anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Hallo allemaal, Ik heb weer eens wat raars, ik had een perfect werkende pc (AMD 2600+, 1GB mem, RADEON 128MB), krijg ik een big tower kast van een maat van me dus ik begin om te bouwen. Alle harware in de nieuwe kast en opstarten maar, en toen, opeens lijkt het wel of mijn videokaart super traag is geworden. Als ik een venster open rolt ie langzaam mijn scherm op en als ik b.v. naar beneden scrol duurt het een eeuw. Ik heb maar 1 wijziging aangebracht bij het ombouwen namelijk, een HD minder. Ik had er 3, HD0 160GB opgedeeld in vier c:,d:, e:,en f:, HD1 80GB g:, en h:, en HD2 een sATA schijf van 80GB niet opgedeeld j: waar windows op is geinstalleerd. Nu heb ik HD1 van 80GB eruit gehaald, eerst wilde ie al niet opstarten maar na een wijziging in mijn boot.ini dat ie niet meer van HD2 maar van HD1 moet opstarten dee ie het weer, alleen zo raar traag. Iemand enige sugestie. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Van die videokaart kan je beter de laatste drivers downloaden. Je HD is echter een complexer probleem. Ik weet het niet zeker maar het zal kunnen dat je hem op een 40-IDEklabel (met 40 kabelstjes) ipv een 80. Ruil de kabel eens om. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Vreemd, het was inderdaad de videokaart driver. Ik weet zeker dat ik de ATI catalyst driver had geinstalleerd voor de ombouw, en na de ombouw staan er opeens de standard windows drivers op, hoe kan dat nou. Hij doet het nu in ieder geval weer als een zonnetje, tnx. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2005 geen dank en graag gedaan :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen