anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Delen Geplaatst: 15 juli 2005 Ik had laatst met het modden van GTA SA (nee niet de hot coffee) een vastloper. Had het verkeerde bestand vervangen :oops: . Waarna hij een vastloper had waardoor ik de pc moest uitzetten met de power knop. Alleen draaide thunderbird (mailprogramma) nog op de achtergrond. Tijdens het opniew opstarten kreeg ik de schijfcontrole. Heb ik z'n gang laten gaan, maar ik zag wel dat er iets met thunderbird in stond. Toen ik m'n mail wou checken bleek dat ik geen account meer had en al m'n 350+ mailtjes waren ook verdwenen. Ik heb in de directorie gekeken waar hij de mails opslaat maar daar was de inbox 0kb. Dus ze zijn denk ik met de schijfcontrole verwijdert of verplaatst. Nu is mijn vraag dus, kan ik m'n verloren mails nog terug vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Heb je geen back-up? Jaja, flauwe vraag. 95% (?) van de mensen backupt niet. Maar vervolgens wel 'klagen' als ze iets kwijt zijn. Anyway, als die file nu inderdaad maar 0 bytes is, kon ie wel eens corrupt zijn geraakt bij GTA-crash en dan is ie denk ik redelijk verloren. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Nee hiervan niet. Van de rest heb ik wel een backup. Eigenlijk nooit bij stilgestaan om de mails erbij te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Kan het terugzetten van een herstelpunt nog een gedeelte redden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Herstel punt hielp ook niet. Maar ik heb het nu opgelost. Het oude inbox bestend bestond nog wel maar hij herkende het waarschijnlijk niet meer. Ik heb dus het oude inbox bestand in de nieuwe account map gezet en met kladblok de nieuwste mails erbij in gekopieerd. Nu heb ik alles weer :D . Maar volgende keer gaan ze bij de backup :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen