Ga naar inhoud

Mails kwijt

Aanbevolen berichten

Ik had laatst met het modden van GTA SA (nee niet de hot coffee) een vastloper. Had het verkeerde bestand vervangen :oops: . Waarna hij een vastloper had waardoor ik de pc moest uitzetten met de power knop. Alleen draaide thunderbird (mailprogramma) nog op de achtergrond. Tijdens het opniew opstarten kreeg ik de schijfcontrole. Heb ik z'n gang laten gaan, maar ik zag wel dat er iets met thunderbird in stond. Toen ik m'n mail wou checken bleek dat ik geen account meer had en al m'n 350+ mailtjes waren ook verdwenen. Ik heb in de directorie gekeken waar hij de mails opslaat maar daar was de inbox 0kb. Dus ze zijn denk ik met de schijfcontrole verwijdert of verplaatst. Nu is mijn vraag dus, kan ik m'n verloren mails nog terug vinden?
Link naar reactie
Herstel punt hielp ook niet. Maar ik heb het nu opgelost. Het oude inbox bestend bestond nog wel maar hij herkende het waarschijnlijk niet meer. Ik heb dus het oude inbox bestand in de nieuwe account map gezet en met kladblok de nieuwste mails erbij in gekopieerd. Nu heb ik alles weer :D . Maar volgende keer gaan ze bij de backup :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...