anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Hallo beste forum mensen ! Ik heb weer een klein vraagje. Er speelt al lange tijd een raar iets met mijn pc. Ik heb heb inmiddels al een keer een gloednieuwe installatie van xp home er op gezet ! Het probleem is als ik de pc opdracht geef in de standby te gaan dan duurt het nog geen seconde of hij komt weer terug naar windows. De eerste keer dat ik dit probleem vond had ik net een gloednieuwe logitech click! muis gekocht. Het lijkt me sterk maar kan de muis zo gevoelig zijn dat hij meteen een terugkeer triggert ! Zo niet wat is er dan aan de hand ? P.S. beantwoording van eventeule opmerkingen kan lang duren door mijn huidige werktijden ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Het zou kunnnen dat de internet-verbinding de oorzaak is, probeer eens met de firewall alles te blokkeren, daarna kijken of het wel werkt. Ook kun je bij de eigenschappen van je netwerkkaart bij de optie 'energiebeheer' het vinkje weghalen voor 'dit apparaat mag de computer uit standby halen.' Groeten uit het buurdorp Ottersum ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Kun je die gevoeligheid niet instellen ergens? groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Mijn optische muis heeft er ook last van. Bij mij komt het doordat mijn muismat niet egaal is, dus als de muis dan net op een punt staat van een overgang tussen 2 kleuren, wil hij nog wel eens denken dat er bewogen wordt. Dan zie je ook de muiswijzer een klein beetje trillen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 Bedankt allemaal voor jullie raad. Ik zal het eens uitproberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen