Ga naar inhoud

standby modus is iets te gevoelig

Aanbevolen berichten

Hallo beste forum mensen ! Ik heb weer een klein vraagje. Er speelt al lange tijd een raar iets met mijn pc. Ik heb heb inmiddels al een keer een gloednieuwe installatie van xp home er op gezet ! Het probleem is als ik de pc opdracht geef in de standby te gaan dan duurt het nog geen seconde of hij komt weer terug naar windows. De eerste keer dat ik dit probleem vond had ik net een gloednieuwe logitech click! muis gekocht. Het lijkt me sterk maar kan de muis zo gevoelig zijn dat hij meteen een terugkeer triggert ! Zo niet wat is er dan aan de hand ? P.S. beantwoording van eventeule opmerkingen kan lang duren door mijn huidige werktijden !
Link naar reactie
Het zou kunnnen dat de internet-verbinding de oorzaak is, probeer eens met de firewall alles te blokkeren, daarna kijken of het wel werkt. Ook kun je bij de eigenschappen van je netwerkkaart bij de optie 'energiebeheer' het vinkje weghalen voor 'dit apparaat mag de computer uit standby halen.' Groeten uit het buurdorp Ottersum ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...