Ga naar inhoud

Rechtermuisknopje lijstje komt niet

Aanbevolen berichten

[quote:fb03eeae32]dan is het namelijk heel goed mogelijk dat de eigenaar van de website de functie van rechtermuisknop heeft uitgeschakeld.[/quote:fb03eeae32] Wat dan vaak nog wel werkt is om eerst de linkermuisknop in te houden, dan de rechter inhouden, dan de linkermuisknop weer loslaten en als laatste de rechtermuisknop weer loslaten.....Is dat een beetje duidelijk uitgelegd? Ik hoop het :D
Link naar reactie
heb ook een soort vaag probleempje als ik in mijn programs menu op een van de uitschuifbare mapjes van software gaat staan en vervolgens rechts klik om bijvoorbeeld mijn start menu hand matig aan te passen en dan "explore" of "open" kies... gebeurd er niets !. krijg dan niet de start menu folders met shortcuts tezien. heel vreemd. als ik in direct in het start menu op de programs schuifmap zelf rechts klik werkt het wel.
Link naar reactie
Het is me niet helemaal duidelijk of de problemen zich voor doen met Internet Explorer of alleen met Explorer. Probeer dit eens: Open een kladblokbestand. Plak onderstaande code in dat bestand. Sla het bestand op als [b:b7c79ad426]look.bat[/b:b7c79ad426]. Kies voor "opslaan als" alle bestanden (*.*) Plaats het bestand op je bueaublad.[code:1:b7c79ad426]regedit /e look.txt "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" notepad look.txt[/code:1:b7c79ad426]Dubbelklik op het bestand [b:b7c79ad426]look.bat[/b:b7c79ad426], er opent zich een nieuw kladblokbestand [b:b7c79ad426]look.txt[/b:b7c79ad426], post de inhoud van dit bestand vr.gr.smeenk :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...