anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Delen Geplaatst: 13 juli 2005 Als ik rechtermuisknopje druk komt de lijstje van afbeelding opslaan en andere wat in die lijst staat komt niet opdagen. wat moet ik doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 Zoiets raars had ik laast ook. Alleen het kader van het menu kwam wel. Als ik dan met de muis over de plek ging waar normaal dat menu stond, kwamen de opdrachten wel tevoorschijn. Wat de oplossing was, ik heb geen idee. Maar ineens waren ze er weer. Dus verder kan ik je niet helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 het is toch niet de rechtermuisknop die niet meer werkt ? werkt die knop in andere progs ? games ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 of heb je dit alleen op bepaalde websites waar vandaan je die plaatjes wilt kopieren? dan is het namelijk heel goed mogelijk dat de eigenaar van de website de functie van rechtermuisknop heeft uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 [quote:fb03eeae32]dan is het namelijk heel goed mogelijk dat de eigenaar van de website de functie van rechtermuisknop heeft uitgeschakeld.[/quote:fb03eeae32] Wat dan vaak nog wel werkt is om eerst de linkermuisknop in te houden, dan de rechter inhouden, dan de linkermuisknop weer loslaten en als laatste de rechtermuisknop weer loslaten.....Is dat een beetje duidelijk uitgelegd? Ik hoop het :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 heb ook een soort vaag probleempje als ik in mijn programs menu op een van de uitschuifbare mapjes van software gaat staan en vervolgens rechts klik om bijvoorbeeld mijn start menu hand matig aan te passen en dan "explore" of "open" kies... gebeurd er niets !. krijg dan niet de start menu folders met shortcuts tezien. heel vreemd. als ik in direct in het start menu op de programs schuifmap zelf rechts klik werkt het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 Het is me niet helemaal duidelijk of de problemen zich voor doen met Internet Explorer of alleen met Explorer. Probeer dit eens: Open een kladblokbestand. Plak onderstaande code in dat bestand. Sla het bestand op als [b:b7c79ad426]look.bat[/b:b7c79ad426]. Kies voor "opslaan als" alle bestanden (*.*) Plaats het bestand op je bueaublad.[code:1:b7c79ad426]regedit /e look.txt "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" notepad look.txt[/code:1:b7c79ad426]Dubbelklik op het bestand [b:b7c79ad426]look.bat[/b:b7c79ad426], er opent zich een nieuw kladblokbestand [b:b7c79ad426]look.txt[/b:b7c79ad426], post de inhoud van dit bestand vr.gr.smeenk :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen