anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Delen Geplaatst: 13 juli 2005 Zodra ik mijn pc opstart kan ik gewoon mail binnenhalen met outlook express 6. Op het moment dat ik weer op verzend/ontvangen druk krijg ik iedere keer een timeout melding. 0X800CCC19 .Dit is ook alleen voor mijn accounts met een pop-server. De hotmailaccounts haalt hij wel zo binnen. Ik heb ondertussen de timeout verhoogt maar zonder resultaat. Er staat ook niets in mijn in of outbox. Iemand een idee? Xp pro SP2 outlook express 6 Iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 [url=http://www.google.co.za/search?hl=en&q=0X800CCC19&btnG=Google+Search&meta=]Google zoek resultaten[/url]. Zit misschien wel wat tussen. Zo niet, kun je dan de volledige foutmelding posten? Meeste resultaten in google wijzen naar antivirus software. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Welke ISP (internet aanbieder) heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2005 Hij doet het weer. Waarschijnlijk was het een probleem bij zonnet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen