anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Delen Geplaatst: 12 juli 2005 1. Het opstarten van mijn PC met (XP) duurt tegenwoordig 3 minuten met de melding memory testing, daarna komt het Windows logo en dan duurt het weer 2 minuten. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen. 2. Hoe kan ik de service help en ondersteuning starten, als ik probeer om de help funktie te openen dan komt de melding start de service met de naam Help & Support. Ik kan deze nergens vinden. 3. Als ik probeer (niet altijd) om een bestand te openen met de verkenner dan komt de melding om uw comp beter te beveiligen heeft windows dit programma afgesloten, als het startsecherm dan terugkomt zijn mijn virusscanner en mijn antispyware niet meer actief. S.v.p. help me ik weet het niet meer. Groetjes Dick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 scan eens online Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Voortaan een duidelijkere topic titel kiezen bijvoorbeeld [Windows XP] traag opstarten van Os. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Ik krijg de indruk dat je PC behoorlijk volstaat met progs en "alle hoofdstukken van de boeken in de boekenkast niet meer achter elkaar op hun plaats staan", ergo knap chaotisch in de kast staan. Mijn suggestie is: 1. loskoppelen van Internet 2. virusscanner en antispyware uitzetten 3. schijfopruiming starten en alles wat weg kan laten opruimen 4. als je norton system works hebt dan via utilities norton windoctor starten en evt. geconstateerde fouten laten herstellen 5. DEFRAGMENTEREN (kan lang duren!) Voordat je hieraan begint eerst een backup van het register maken. Groet en succes, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Naast een backup van het register is het niet onverstandig om al je documenten (word/excel/acrobat etc) te kopiëren naar een DVD/CD. Nadat je dit allemaal gedaan hebt, zou ik toch eens kijken of je alle programma's echt nodig hebt. Kijk ook eens in de Tips&Trucs van juli/augustus 2005 om je XP te stroomlijnen. Succes EIJSDEN Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen