anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Wat staat er in de map C:\windows\erdnt, deze map neemt namelijk flink wat ruimte in. Met google vond ik dat het iets met erunt te maken had. Kan ik hieruit concluderen dat dit back-ups zijn van erunt (wat ik allang verwijderd heb) en dat ik die hele zooi dus weg kan gooien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb die map er niet staan in xp. Dus waarschijnlijk hoort ie niet bij windows. Je kunt de map eens verplaatsen, en kijken wat er gebeurt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 In C:\windows\erdnt staan inderdaad de register-backups van 'Erunt'. Standaard worden deze aangemaakt met de datum van aanmaak als map-naam. Als je in zo'n map duikt kan je daar ERDNT.EXE starten, waarna de registerbackup van die datum wordt terug gezet. [color=olive:d01b6c6532]Die registerbackups kan je zonder problemen gewoon verwijderen.[/color:d01b6c6532] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 OK mooi, scheelt weer een paar gigs. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 paar gig ?>?? jow hoeveel ruimte nam dat progje in beslag :S?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 paar megs, maar wist ik veel dat dat progje zoveel backups aan zou maken. ik heb het programma volgens mij ook nooit gebruikt en ik had het ook al lang gedeinstalleerd. er stonden misschien wel 60 backups, dus tikt behoorlijk aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 Registerbackups gaat hard hoor. Een ongecomprimeerde export is bij mij 52MB. Als er dagelijks (of bij elke boot) zo'n backup wordt gemaakt, loopt je schijf op een gegen moment wel vol. Zelfs al zip je ze naar 3.5 MB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 dat heb ik gemerkt ja, ik maak sowieso haast geen gebruik van 'echte' back-ups, ik back-up alleen m'n data om de zoveel tijd op een cd-rom maar ik maak geen images aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 [quote:471461a9a6="kid jansen"]dat heb ik gemerkt ja, ik maak sowieso haast geen gebruik van 'echte' back-ups, ik back-up alleen m'n data om de zoveel tijd op een cd-rom maar ik maak geen images aan.[/quote:471461a9a6] ja dat doe ik eigenlijk ook alleen brand ik het dan op een paar dvd's Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen