anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Ik wil op een email een lees en ontvangstbevestiging instellen en het heeft eigenlijk nogal haast dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt... (Ik gebruik Oulook 2003) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 In het mailtje kun je onder Beeld --> opties de lees- en bezorgbevestiging aanvinken. Houd er wel rekening mee dat de ontvanger ook gewoon kan aangeven dat hij geen bevestiging wilt versturen. Wanneer het via een exhange server gaat (bijv. binnen een lokaal netwerk) heeft de ontvanger die optie niet en word er standaard wel een bevestiging verstuurd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Via extra kwam ik er niet maar wel via opties bovenaan het mailtje, bedankt :D . btw hoe krijg ik de bevestiging, is dat een mailtje ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 [quote:78c4065206="sdk"]btw hoe krijg ik de bevestiging, is dat een mailtje ofzo?[/quote:78c4065206]Ja, je krijgt een mailtje met de tijd wanneer het door de ontvanger is gelezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 [quote:7f8ca959f4="Vunce"][quote:7f8ca959f4="sdk"]btw hoe krijg ik de bevestiging, is dat een mailtje ofzo?[/quote:7f8ca959f4]Ja, je krijgt een mailtje met de tijd wanneer het door de ontvanger is gelezen.[/quote:7f8ca959f4] Als de ontvanger het bevistigd, standaard staat bijvoorbeeld OE ingesteld dat de ontvanger toestemming moet geven om een ontvangst-/leesbevestiging te versturen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen