anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Tot voor kort kreeg ik bij het invoeren van een lege DVD of CD een menu met de vraag welk programma moest worden opgestart (5 keuzes). Maar sinds eergister krijg ik wel het menu maar deze is helemaal leeg..... Dit is alleen het geval bij het invoeren van een lege DVD/CD en niet bij een muziek/film of datacd/dvd dan krijg ik wel gewoon diverse opties. Bij eigenschappen van de DVDwriter gekeken en de lijst bij lege cd is dus leeg, nu weet ik niet hoe ik daar weer programma's in krijg zoals NeroSmart enzo... Iemand enig idee ?? Bij voorbaat dank, Ron Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Kun je niet klikken op "standaardinstellingen herstellen". (zorg ervoor dat je eerst kiest "selecteer de actie die u wilt uitvoeren") CB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 [quote:35d3fe2feb="CB"]Kun je niet klikken op "standaardinstellingen herstellen". (zorg ervoor dat je eerst kiest "selecteer de actie die u wilt uitvoeren") CB[/quote:35d3fe2feb] Nope die blijft grijs.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen