anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Is het mogelijk om windows xp zo in te stellen dat het na elke herstart automatisch teruggaat naar een bepaald herstelpunt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Dit kun je doen met een reborn kaart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Een reborn kaart, hoe duur is dat? Ik wil liever geen geld uitgeven.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Je kunt ook een image maken en die om de zoveel tijd terug zetten. Dat neemt een paar minuten in beslag. Maar dan nog, software om een image te maken kost ook geld. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om met de systeemherstel van XP bij elke herstart terug te keren naar een vast punt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Een reborn kaart kost trouwens rond de €90,-. Vrij prijzig dus. Zoals eerder gezegd kun je beter een image maken met Ghost o.i.d en deze eenmaal per week terug zetten. Ik gebruik zelf een externe schijf om de images op te slaan (het kan ook op een andere partitie, dvd etc.etc.), bij problemen is windows binnen 7 minuten weer helemaal fris "geinstalleerd" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen