anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Hallo, Een paar weken geleden viel het mij op dat de optie "Clear type" voor de letters op het beeldscherm aan stond (ik gebruik Windows XP). Nu vind ik persoonlijk Clear type niet echt een verbetering, dus dat heb ik maar eens uitgeschakeld. Een paar dagen later zag ik echter dat het weer aan stond. Omdat we met 2 personen van de computer gebruik maken, dacht ik in eerste instantie dat de andere gebruiker Clear type weer had aangezet. Bij navraag bleek dit echter niet het geval. Dus Clear type maar weer uitgeschakeld. Prompt staat het een dag later weer aan! En zo kan ik door blijven gaan; steeds schakelt Clear type zichzelf weer in. Heeft iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt zou kunnen worden? Ik heb er niet echt een probleem mee of zo, maar ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar wat hier achter zit. Ben benieuwd of jullie me verder kunnen helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Niemand een idee?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Je zou het in het configuratiescherm - software kunnen verwijderen. Als jullie het beiden niet gebruiken........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Zou wat mij betreft ook een oplossing zijn (hoewel niet bevredigend voor de nieuwsgierigheid). Maar, waar ergens kan ik het dan verwijderen? Onder Configuratiescherm - Software kan ik Clear type niet terugvinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Misschien kan je hier wat mee: http://www.microsoft.com/typography/ClearTypePowerToy.mspx vr.gr.smeenk :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 @ Smeenk: Bedankt voor de tip. Ik ga eens proberen of ik daarmee Clear type voorgoed het zwijgen op kan leggen. Als het niet lukt meld ik me wel weer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen