anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Gezocht hulp Sinds enige tijd heb ik als antivirusprogramma AVK. Het afsluiten van XP duurt nu een eeuwigheid. :evil: Hij blijft hangen op het laatste scherm Opslaan instellingen. De enige manier om daar van af te komen is de stroom eraf. Al van alles geprobeerd. Zelfs verwijderen en opnieuw installeren AVK. Wie heeft een oplossing? :cry: Ad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2005 als je denk dat het je antivirus is . dan moet je ook aller van je scanner uit het register halen. of maak een herstelpunt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2005 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1B286E6D-8912-4E18-B570-42470E2F3582&displaylang=en&Hash=PFN7S94#filelist Download hier UPHClean-Setup.msi dan kan je in je logboeken lezen welk proggie de problemen veroorzaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb dat UPHClean geinstalleerd met de optie: alleen logboek aanmaken. Maar waar vind ik nu die logboekentries. Heb wel het gewone logboek gevonden en zag dat er iets fout ging met mijn router. Dat is opgelost :lol: maar nog steeds blijft hij hangen bij het opslaan van de instellingen. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 [quote:1fdeb3b9ce="Ad95"]Ik heb dat UPHClean geinstalleerd met de optie: alleen logboek aanmaken. Maar waar vind ik nu die logboekentries. Heb wel het gewone logboek gevonden en zag dat er iets fout ging met mijn router. Dat is opgelost :lol: maar nog steeds blijft hij hangen bij het opslaan van de instellingen. :cry:[/quote:1fdeb3b9ce] Je moet wel instellen dat hij de proggies afsluit,dan kan je in de gewone logboeken onder toepassingen lezen hoe of wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb alles bekeken en zie 2 "vreemde" meldingen: 1) XP kan de parameters "TraceFileName" en "TraceLevel" niet vinden. Dat geeft een waarschuwing in het logboek Toepassingen. 2) he following handles in user profile hive KANTOOR\Ad (....) have been closed because they were preventing the profile from unloading successfully: svchost.exe (892) HKCU (0x368) Wat moet ik hiermee? =========== In het systeem logboek zie ik een Fout De IP-adreslease 192.xxx.0.2 voor de netwerkkaart met netwerkadres 000xxxE7CAA0 is geweigerd door de DHCP-server 192.xxx.0.1. De DHCP-server heeft een DHCPNACK-bericht gezonden. (xxx-jes door mij ingevuld). Wat is hier aan de hand? Ik kan wel internetten. en als we toch bezig zijn: De server {9B1F122C-2982-xxxx-AA8B-E071xxxx2A4D} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen