anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Ik krijg heel dikwijls de volgende foutmelding bij WMP10. Dit gebeurd midden in een filmpje en bij elk soort bestand. Het bestand zelf speelt vlak daarna terug alsof er niets aan de hand is; ook gebeurd het meestal als ik tijdens het filmpje iets doe met de bediening. Vanzelfsprekend is de foutmelding compleet nietszeggend en bied ook op internet geen oplossing; maar dat zijn we gewoon van MS. Iemand die het aandurft ? [URL=http://img27.imagevenue.com/img.php?loc=loc149&image=a56_MediaPlayerFout.jpg][img:c6966f7fb2]http://img27.imagevenue.com/loc149/th_a56_MediaPlayerFout.jpg[/img:c6966f7fb2][/URL] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Een paar weken geleden is er een nieuwe versie van WMP10 verschenen(ik geloof dat het 10.00.00.3802 was). Ga na of je deze geinstalleerd hebt(ik kan zo niet zeggen of WMP een auto-update functie heeft) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 [quote:c61d8b1d2e="tomtom137"]Een paar weken geleden is er een nieuwe versie van WMP10 verschenen(ik geloof dat het 10.00.00.3802 was). Ga na of je deze geinstalleerd hebt(ik kan zo niet zeggen of WMP een auto-update functie heeft)[/quote:c61d8b1d2e] Ik was een week geleden nog op de update site en heb daar niets van gemerkt. Daar ik nog met SP1 werk doe ik dit manueel. Zal nog eens terug checken, maar is misschien mogelijk dat de update enkel voor SP2 bezitters beschikbaar is, zoals ze dat met MovieMaker2 deden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Bekijk het bericht dat ik krijg na vanuit WMP10 zelf de update link aangeklikt te hebben. En bekijk het nummer van de versie in de montage screenshot en vergelijk dat met het nummer van de update die jij beweert die er nu beschikbaar is : 3802 Prachtig nietwaar van dat update programma ? Wat nu ???? [URL=http://img32.imagevenue.com/img.php?loc=loc6&image=2e4_WMP10Upd.jpg][img:c80f50c7eb]http://img32.imagevenue.com/loc6/th_2e4_WMP10Upd.jpg[/img:c80f50c7eb][/URL] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Heb je al geprobeerd WMP te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 [quote:f14ce130a8="roy_startpag"]Heb je al geprobeerd WMP te verwijderen en dan opnieuw te installeren?[/quote:f14ce130a8] Kan ik die (de laatste versie dus) terug van internet halen zonder SP2 te moeten installeren ? het is niet ondenkbaar dat ik die laatste gewoon niet krijg omdast ik SP2 niet heb (en ook voorlopig in geen geval wil). Kan er mij misschien iemand met SP2 zeggen welke de laatste versie is die hij op zijn XP geinstalleerd heeft ? Als die hoger is dan mijn 10.00.00.3646 is het duidelijk dat mijn OS zegt dat er geen hogere versie beschikbaar is in de huidige omstandigheden. Ik zou dan vanaf mijn WMP9 terug moeten beginnen vanaf de CD-Rom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Binnenkort(of het is al) wordt SP2 door Microsoft verplicht gesteld, omdat deze een paar belangrijke updates bevat. Ik vraag me dus af hoe je je Windows nog steeds runt over SP1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Verplicht stellen kunnen ze natuurlijk nooit. Het is zo dat er bepaalde updates van Microsoft enkel (vooral dan software) voor SP2 beschikbaar zijn. Ze kunnen bvb iemand die nog met Windows 98 werkt toch ook niet verplichten van naar Windows 98SE over te stappen. Wat die updates betreft zijn er inderdaad een heleboel die geintegreerd zijn in SP2. Ik heb trouwens al eens ergens anders in dit forum uitgelegd, dat de mogelijkheid tot "incompatibiliteit" met bepaalde programma's (een 150-tal) die ik op mijn PC geinstalleerd heb de reden is waarom ik SP2 voorlopig niet wil installeren. Als ik ooit moet formatteren en een nieuwe XP installeren ga ik SP2 wel eens uitproberen. Ik zal dan zelf aan de lijve ondervinden hoe het zit met incompabiliteit. Qua veiligheid heb ik voorlopig geen angst, daar velen mijn PC op dit ogenblik zelfs "overprotected" vinden. Dit alles lost natuurlijk mijn probleem met WMP10 niet op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Ja die kan je los installeren. Dat kun je beste doen via Windows Update. Maar je kan de update ook installeren via Microsoft.nl. En SP2 raad ik wel aan. Daarmee worden o.a. vele lekken gedicht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 [quote:57be0bcf07="roy_startpag"]Ja die kan je los installeren. Dat kun je beste doen via Windows Update. Maar je kan de update ook installeren via Microsoft.nl. En SP2 raad ik wel aan. Daarmee worden o.a. vele lekken gedicht.[/quote:57be0bcf07] En alle software zeker 99% van alle software die problemen hadden zijn opgelost door updates en of nieuwe versies die het wel doen met SP2 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen