anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo iedereen, Sinds gisteren start win xp home traag op. ik krijg vrij snel het bureaublad te zien, met de icoontjes, maar voordat ik de startbalk kan gebruiken ben ik 2 minuten verder! de klok van windows schiet dan na 2 minuten weer verder, dus bv van 14.37 ineens naar 14.39. tijdens die 2 minuten kan ik dus niks doen, want de firewall start pas daarna, probleemloos, op (ZoneAlarm). wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Zou je een HijackThis log kunnen plaatsen in Beveiliging & Privacy forum. Lees voor het maken van een log met dit programma eerst ff de FAQ door in die betreffende forumgedeelte van Gerben! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Ok. Mijn Hijack This Logje staat er. toch denk ik niet dat ik spyware heb. volgens mij is er iets mis met windows, maar zou ook niet weten wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Zorg dat je middels Run/msconfig alle overbodige programma's niet automatisch laat booten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2005 Tijdens booten worden geen overbodige dingen gestart. heb dat direct met installatie van win XP uitgezet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen