anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Een kennis heeft in Duitsland een 2e hands PC gekocht met de Duitse versie van XP erop. Nu wil hij de NL versie van XP erop zetten. Wat is het beste/makkelijkste te doen? Toch eerst HD formateren of kan e.e.a. overschreven worden met XP NL Setup? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Upgraden van Windows naar Windows blijkt in de praktijk nadeliger te zijn. Ik zou gewoon gaan voor een schone installatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 [quote:2ab527d606="Ripper_alexander"]Yep.[/quote:2ab527d606] Dat is wel het handigst om een schone installatie te beginnen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Dank voor de reacties! Ik neem aan de BIOS instellingen wijzigen van als 1e HD uitlezen naar eerst CD ROM uitlezen. Dan Format C:\ en Setup runnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Als je de cd-rom er in doet en dan pas je pc opnieuw opsatrt kun je vanuit de cd je schijf formatteren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Ja gewoon vanuit de Windows XP setup. En daar ook de partities aanmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Ok, dat moet gaan lukken lijkt me; thanks! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen