Ga naar inhoud

Menu start en uitvoeren en msconfig

Aanbevolen berichten

Via menu Start en uitvoeren van XP wil ik wel eens msconfig opstarten, normaal zie ik ik het scrollmenu al de ingetypte tekst msconfig staan. Net zoals eerdere commando's welke ik ooit hierin gebruikte. Echter sinds kort staat er niets meer in, het commando welke ik hierinvoer wordt nu op een of andere manier niet meer opgeslagen. Hoe , in welke optie kan ik de deze (historie) weer instellen. Kan hierover niets in windows help vinden. Mijn dank alvast.
Link naar reactie
Ik weet het niet zeker, maar je moet dan in internet explorer AutoAanvullen weer aan zetten. navolgend deel van artikel (gevonden via "Help en ondersteuning"door te zoeken op Auto aanvul) leverde dit antwoord. Zie met name het 2e stukje Samenvatting In dit artikel wordt beschreven hoe u de functie AutoAanvullen in Internet Explorer 5 en 6 kunt gebruiken. De functie AutoAanvullen geeft suggesties voor invoer die u typt in de Adres-balk, op een formulier op een webpagina of in een vak voor een gebruikersnaam of wachtwoord op een webpagina. De suggesties van de functie AutoAanvullen worden in een lijst weergegeven zodra Internet Explorer 5 en 6 een bekend patroon herkennen. Als een suggestie in de lijst overeenkomt met de criteria voor dat veld, klikt u op de suggestie of drukt u op PIJL-OMLAAG om een lijst met suggesties weer te geven, waarna u op ENTER drukt. Naar boven Meer informatie Internet Explorer 5 en 6 schakelen de functie AutoAanvullen standaard in voor webadressen. De volgende vraag verschijnt voordat Internet Explorer 5 en 6 de functie AutoAanvullen inschakelen voor formulieren op webpagina's: AutoAanvullen slaat invullingen in webformulieren op, bijvoorbeeld wat u zojuist hebt getypt. U kunt voortaan eerdere invullingen laten controleren en suggesties laten opsommen terwijl u typt. Wilt u AutoAanvullen inschakelen? Wanneer u de eerste keer een gebruikersnaam en wachtwoord typt op een webpagina, wordt de volgende vraag weergegeven: Wilt u dat Windows dit wachtwoord opslaat, zodat u het niet opnieuw hoeft te typen bij uw volgende bezoek aan deze pagina? Tevens is het selectievakje Niet meer aanbieden om wachtwoorden op te slaan beschikbaar waarmee de functie AutoAanvullen wordt uitgeschakeld voor gebruikersnamen en wachtwoorden in formulieren. Instellingen voor AutoAanvullen aanpassen U kunt de instellingen voor de functie AutoAanvullen wijzigen of alle items in de lijst met suggesties voor formulieren of wachtwoorden uitschakelen. Hiertoe gaat u als volgt te werk in Internet Explorer: 1. Open het menu Extra en klik op Internet-opties. 2. Open het tabblad Inhoud. 3. Klik op AutoAanvullen. 4. Schakel de gewenste selectievakjes voor AutoAanvullen in of klik op Formulieren wissen of Wachtwoorden wissen om alle opgeslagen items in de betreffende geschiedenis van AutoAanvullen te wissen. 5. Klik op OK en klik nogmaals op OK. en Werking van de functie AutoAanvullen De functie AutoAanvullen in Internet Explorer 5 en 6 geeft suggesties wanneer u tekst typt in een van de volgende gebieden: • De werkbalk Adres in Internet Explorer, Windows Verkenner of het bureaublad of de taakbalk van Windows. • Het vak Openen in het dialoogvenster Uitvoeren dat wordt geopend vanuit het menu Start, of het dialoogvenster Openen dat wordt geopend vanuit het menu Bestand in Internet Explorer • Formulieren op webpagina's (met inbegrip van gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren) Succes Ies biekart
Link naar reactie
Maar dat lijkt me alleen te slaan op internet explorer. Ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe dat zit met andere zaken. Niet alleen bij start uitvoeren maar ook bij de zoekfunctie bv. naar computers zoeken. Als je dan de eerste letter intikt verschijnt de hele computernaam waarop je dan kunt klikken. En omgekeerd, hoe haal je zo'n lijstje weg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...