anoniem Geplaatst: 5 juli 2005 Delen Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb een vraag over het versturen van een mail met Outlook 2000. In een netwerkje staan een paar pc's die allemaal hun eigen Outlook 2000 hebben, en allemaal een eigen emailadres. De mail wordt centraal opgehaald door een mailserver (workgroupmail) en dan verdeeld over de pc's. Bij alle binnenkomende mail wordt er een kopie van de mail gestuurd naar de algemene pc (voor archivering). Nu mijn vraag: Kan ik de andere Outlook-pc's zodanig instellen dat zij automatisch de mail die zij versturen ook kopieren naar de algemene pc. Ik heb al gekeken bij de wizards, maar daar kom ik niet verder mee. Workgroupmail heeft ook geen doorstuurmogelijkheid. CC en BCC zijn geen opties, dat wordt toch vergeten. Het moet dus volkomen automatisch gebeuren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 [quote:fc056b5092="Bas_s"]Ik heb een vraag over het versturen van een mail met Outlook 2000. In een netwerkje staan een paar pc's die allemaal hun eigen Outlook 2000 hebben, en allemaal een eigen emailadres. De mail wordt centraal opgehaald door een mailserver (workgroupmail) en dan verdeeld over de pc's. Bij alle binnenkomende mail wordt er een kopie van de mail gestuurd naar de algemene pc (voor archivering). Nu mijn vraag: Kan ik de andere Outlook-pc's zodanig instellen dat zij automatisch de mail die zij versturen ook kopieren naar de algemene pc. Ik heb al gekeken bij de wizards, maar daar kom ik niet verder mee. Workgroupmail heeft ook geen doorstuurmogelijkheid. CC en BCC zijn geen opties, dat wordt toch vergeten. Het moet dus volkomen automatisch gebeuren.[/quote:fc056b5092] Workgroupmail heeft de mogelijkheid via contemt filtering / rules automatisch regels te maken voor bijv. verzonden email. Hier is het dan bijv. ook mogelijk een BCC naar een vast emailadres te sturen. Ik gebruik het zelf ook en het werkt perfect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 [quote:93987a6814="Bas_s"]Ik heb een vraag over het versturen van een mail met Outlook 2000. In een netwerkje staan een paar pc's die allemaal hun eigen Outlook 2000 hebben, en allemaal een eigen emailadres. De mail wordt centraal opgehaald door een mailserver (workgroupmail) en dan verdeeld over de pc's. Bij alle binnenkomende mail wordt er een kopie van de mail gestuurd naar de algemene pc (voor archivering). Nu mijn vraag: Kan ik de andere Outlook-pc's zodanig instellen dat zij automatisch de mail die zij versturen ook kopieren naar de algemene pc. Ik heb al gekeken bij de wizards, maar daar kom ik niet verder mee. Workgroupmail heeft ook geen doorstuurmogelijkheid. CC en BCC zijn geen opties, dat wordt toch vergeten. Het moet dus volkomen automatisch gebeuren.[/quote:93987a6814] in outlook 2000 met regels gaan werken en deze instellen... Onder extra geloof ik... je kan dan de mail doorsturen naar het gewenste adres... Via de server moet het ook gaan. dat is wel de gemakkelijkste oplossing Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen