Ga naar inhoud

Opstarten XP met twe meldingen

Aanbevolen berichten

nadat het systeem is opgestart krijk ik achtreenvolgens twee meldingen op mijn scherm. De eerste is "Startservice" met de melding De servicedata is vergrendeld. Als ik deze wegklik dan krijg ik een tweede melding die vermeld "Can't stert kernel mode driver service". Beide meldingen komen in een schermpje met een geel uitroepteken. De PC werkt verder goed, maar waar komt dit vandaan?
Link naar reactie
[quote:1dcc97bbd2="rob bogers"]nadat ik XP had geistalleerd kreeg ik opeens deze meldingen en na een hernieuwde installatie had ik het weer. Ik heb geen nieuwe hardware geinstalleerd. Op mijn systeem draaien oa Symantec software en de Creative audigy 2.[/quote:1dcc97bbd2]Heb je een schone installatie gedaan? Dus met formatteren van de schijf en niet XP over XP heen geinstalleerd?
Link naar reactie
En had je de foutmeldingen ook direct, of pas na het installeren van bepaalde software? Je kunt ook eens wat experimenteren met verwijderen van bepaalde software (norton?), of hardware onderdelen, en kijken wat het effect is. Kijk ook eens in het foutenlogboek, of je daar misschien iets meer info kunt vinden.
Link naar reactie
Nu vraag je me wat, het zou bij een bepaalde software kunnen horen. Ik heb destijds een echte schone installatie gedaan. Ik verdenk Norton ook maar om echt alles te deinstalleren moet ik waarschijnlijk weer het register in en daar heb ik te weinig ervaring mee om alle verwijzingen te deleten. Tja want anders krijg je Norton toch niet echt weg!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...