Ga naar inhoud

[X64] Grote stap, wat te verwachten?

Aanbevolen berichten

Het bloed van een systeembeheerder kruipt toch waar het niet kruipen kan. Ik werk nu vanuit de Windows XP 64-bit editie (final versie). Al mijn hardware werd op 1 na out of the box ondersteund alleen zoek ik nog die betadriver voor mijn HP deskjet 3600 en een virusscanner voor het x64 platform. (uiteraart heb ik wel de VIA hyperiondrivers en de nieuwste Catalyst erop gezet). Het is ongelovelijk, maar de machine voelt uitermate vlot aan. Veel vlotter als onder de 32-bits versie van XP. Wat kan ik verwachten nu we aan de voet staan van het 64-bits tijdperk? x64 spellen laten denk ik ook niet meer lang op zich wachten. Nu heb ik het gevoel dat mijn machine echt tot zijn recht komt. Helaas heeft deze Windows duidelijk meer dorst al het om het geheugen gaat en ga je als administrator door het leven 8) Geen OOBE meer (de allereerste wizard) :roll: Oké, nu aan jullie. Wat zijn jullie ervaringen met Windows XP 64-bit? Wat denken jullie over de toekomst van 64-bits software? Wat valt er op dit gebied te verwachten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...