Ga naar inhoud

Systeem slibt langzaam dicht


Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd problemen met de snelheid waarin mijn PC in Windows verkeerd. Dit komt waarschijnlijk doordat er op mijn pc vaak spellen worden geinstalleerd, en na enkele maanden weer verwijderd worden. Volgens mijn vader blijven overal bestanden achter van die spellen ook na de deinstallatie. Hierdoor loopt het systeem steeds trager en het formatteren van de schijf lijkt de enige optie. Of heeft iemand anders nog ideeen? Ik heb C(rap)Cleaner al, maar deze blijkt alleen ongebruikte snelkoppelingen en bijv. cookies te verwijderen. Alvast bedankt, Thomas
Link naar reactie
Om die achtergebelven bestanden van de computer te halen, loop ik zo af en toe gewoon de pRogram Files na. Een goed spel haalt daar alles weg wanneer t wordt gedeinstalleerd, maar dat is helaas niet altijd zo. RegCleaner kan je gebruiken om nog ff t register op te schonen. defragmenteren is ook aan te raden. Als je computer dan nog steeds langzaam is is t waarschijnlijk toch spyware. Plaats daarvoor ff een [/url]=[url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=115358]HJT-logje[/url] in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewforum.php?f=15]Beveiliging en Privacy
Link naar reactie
Als je toch een nieuw systeem gaat kopen is het aan te raden een back-up van mijn documenten te maken en opnieuw installeren... Zo voorkom je driverconflicten... [list:99a9c7329a]PS virussen maken je pc ook veel langzamer [url=www.grisoft.com]AVG free[/url] is een goede scanner, voor spyware kan je beter [url=www.hitmanpro.nl]hitmanpro[/url] gebruiken, i.p.v. allerlei losse progjes[/list:u:99a9c7329a] Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...