Ga naar inhoud

hakkerig scrollen

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik heb een nieuwe pc aangeschaft, win XP pro SP2 erop gezet, Logitech MX 1000 geinstalleerd en heb nu het volgende probleem: Het scrollen gaat tergent langzaam. Of ik dat nu met het wieltje doe of met de schuifbalk, geen verschil. Het is bij alle schermen het geval dus niet alleen in IE. Het scrollen gaat heel hakkerig, tekens wordt het beeld opnieuw opgebouwd, alsof ik een framerate van 1/s heb :( hoe los ik dit op? alvast bedankt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9b629a8d40="Noctus"]je kan ook nog even het volgende kjiken via configuratie scherm en dan muis. op 1 van de tabbladen daar (bij mij hier heet hij bladerwieltje) kan je instellen hoeveel regels hij moet scrollen bij elke rolbeweging. dit hoort standaard op 3 te staan[/quote:9b629a8d40]Maar daardoor gaat het scrollen niet sneller. Dit geval is echt alleen op te lossen door de videokaart drivers te installeren. Ook al staat het scrolwieltje al op 3 regels :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...