anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Beste mensen, ik heb een nieuwe pc aangeschaft, win XP pro SP2 erop gezet, Logitech MX 1000 geinstalleerd en heb nu het volgende probleem: Het scrollen gaat tergent langzaam. Of ik dat nu met het wieltje doe of met de schuifbalk, geen verschil. Het is bij alle schermen het geval dus niet alleen in IE. Het scrollen gaat heel hakkerig, tekens wordt het beeld opnieuw opgebouwd, alsof ik een framerate van 1/s heb :( hoe los ik dit op? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Meest voor de hand liggende oplossing is dat niet de juiste drivers voor je videokaart zijn geinstalleerd. Deze zijn te vinden op de CD van je videokaart of -als het een on board videokaart betreft- op de CD van je moederbord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2005 hahaha damn ik wist dat ik wat vergeten was! 8) Bedankt hoor! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 En . . wat was je vergeten? Heb hetzelfde probleem en ben dus benieuwd naar je oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 Als je de videokaart drivers niet installeert krijg je dit effect, zoals hierboven ook al aangegeven, snel installeren dus.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 je kan ook nog even het volgende kjiken via configuratie scherm en dan muis. op 1 van de tabbladen daar (bij mij hier heet hij bladerwieltje) kan je instellen hoeveel regels hij moet scrollen bij elke rolbeweging. dit hoort standaard op 3 te staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2005 [quote:9b629a8d40="Noctus"]je kan ook nog even het volgende kjiken via configuratie scherm en dan muis. op 1 van de tabbladen daar (bij mij hier heet hij bladerwieltje) kan je instellen hoeveel regels hij moet scrollen bij elke rolbeweging. dit hoort standaard op 3 te staan[/quote:9b629a8d40]Maar daardoor gaat het scrollen niet sneller. Dit geval is echt alleen op te lossen door de videokaart drivers te installeren. Ook al staat het scrolwieltje al op 3 regels :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen