anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Nadat ik SP2 geinstalleerd heb, heb ik erg veel problemen. Ik had eerst af en toe geen verbinding met internet, daarna geen internet meer maar bijv. wel mail en Skype. Nu heb ik met niks meer verbinding! Ik wil SP2 graag deïnstalleren, hoe doe ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Uninstallen via Start/Settings/Control Panel => Ad remove programs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Gebeurt meer bij werkende systemen. De oplossing is meestal een format, een proprere nieuwe installatie van xp, dan éérst sp2 erop , dan pas je overige progs (eerst antivirus en firewall - en dàn pas je internetkabel terug insteken) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Bij Configuratiescherm>Software staat ie niet niet, een nieuwe format is geen optie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Misschien heb je [url=http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm]hier[/url] wat aan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb weer verbinding! :D Service Pack 2 is niet weg maar via een herstelpunt heb ik wel weer verbinding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Waar lag het uiteindelijk aan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen