anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Delen Geplaatst: 30 juni 2005 heey allemaal, ik zit met een probleem. zodra ik mijn computer opstart en net voor het windows welkom scherm (je ziet nog net het blauwe opstart scherm) kom loopt de hele computer vast en start zich automatisch opnieuw op. het gaat hierom een windows xp computer. er is verder niks gebeurt of geinstalleerd daarom vind ik het raar. is dit een verschijnsel dat meer voorkomt ? ik heb al wat in de bios zitte klooie maar het wil niks helpen. alvast bedankt, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Lukt opstarten in veilige modus wel? Zo ja, controleer bij conf. eens je hardware! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Probeer in veilige modus op te starten, log in als Administrator (of als je dat wachtwoord niet meer hebt dan in de account met de meeste rechten onder de Admin. account), rechtse klik op My Computer (Deze Computer), kies tabblad Advanced (Geavanceerd), kies [Settings] onder Startup en Recovery (onderste van die 3 dezelfde knoppen), en vink Automatically restart af, onder groupbox 'System failure'. Start nu de pc weer normaal op, en gooi de melding die je krijgt hier neer, of in Google dan kan je zien waar de melding op slaat (je krijgt wss een blauw scherm namelijk). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen