Ga naar inhoud

Microsoft Outlook Synchroniseren

Aanbevolen berichten

Wie kan me vertellen hoe ik op een eenvoudige manier mijn e-mail, contacten, taken, agenda etc. kan synchroniseren tussen mijn PC en mijn Notebook. Ik heb al verschillende demo's geprobeerd maar heb nog steeds niet een bevredigend progje daarvoor kunnen vinden. Ik werk met Microsoft Outlook 2003 op beide P.C.'s. Wie kan me daar een beetje bij helpen???
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:087796afca="Theo Legters"]Hmm, ik gebruik pfbackup.exe van Microsoft. Daarmee maak je een reservekopie van je complete .PST-bestand. Als je dat vervolgens importeert op je laptop, dan heb je iets wat er op lijkt, misschien?[/quote:087796afca] Waarom gebruik je daar een apart programma voor? Een PST-bestand kun je gewoon kopieren en openen op een andere computer. Bovendien zit er in Outlook zelf ook nog eens de mogelijkheid om alle te exporteren en te importeren. Je hebt dus geen ander programma nodig om backups te maken van je PST-bestand.
Link naar reactie
Weet ik. PFBackup stel je in, dwz je bepaalt om de hoeveel dagen je die backup wilt en het wordt voor je geregeld - een simpel steuntje dat ik goed kan gebruiken, aangezien ik te weinig discipline heb om er zelf steeds aan te denken. Ik heb ooit een crash gehad, waarbij ik nogal essentiele mail kwijtraakte. Vandaar dat ik voor deze optie heb gekozen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...