anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Goedendag. Sinds een aantal dagen heb ik last van onderstaande: Zodra ik de computer opstart met het toetsenbord aangesloten, dan verschijnt er geen beeld, de computer gaat wel aan. Zet ik de computer uit, haal ik het toetsenbord eruit, en zet ik de computer aan, dan verschijnt er wel beeld. Ik stop dan het toetsenbord er weer in en windows start op. Nu komt daar sinds gister avond nog het volgende bij: Bovenstaande probleem blijft bestaan, echter na de bios, en de detectie van mijn schijven, blijft er alleen maar een knipperende cursor in beeld staan. Ik kan wel opstarten met een floppy, maar dan kan ik windows niet opstarten. Ik weet dat dit een vaker voorkomend probleem is. Iemand een oplossing? Ben niet van plan om mijn harde schijf te formatteren en opnieuw in te richten. Mijn systeem: AsusP4800 2.8pentium processor Nvidia 6800GT videokaart 450 watt voeding 160 gig S-Ata schijf 1024 MB DDR geheugen Toetsenbord is een Logitech DiNovo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2005 Probeer een ander toetsenbord en kijk of dat helpt :roll: Klinkt een beetje alsof je mobo dood aan het gaan is... Probeer anders eens je BIOS te resetten (gewoon naar default values, niet naar performance!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2005 batterijen van het ding oké? probeer eens een ouderwets toetsenbord aan te sluiten en hernieuw de drivers van je mobo-chipset. pak dan gelijk een nieuwe versie mee van de drivers van je videokaart. en, als die er zijn, van een mogelijk aanwezig (extra) usb-kaartje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2005 <Laat maar> Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen