Ga naar inhoud

Microsoft wireless multimedia KB+ wireless optical mouse 2.0

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb een MS wireless multimedia desktop met een versie 2.0 van de optical intellimouse. Ik draai MS Win XP Pro +SP2 + Udates en ook de laatste drivers voor KB + mouse, NOD 32 + MS Anti Spyware+ Ad-Aware + Spybot allen up to date en volgen de scans helemaal schoon. Mijn probleem is dat heel vaak bij het inloggen als ik het eeste caracter van m'n password intik alles bevriest en ik kan alleen opnieuw opstarten met de ON/OFF drukknop van de PC. Windows sluit dan correct af maar dit moet ik soms wel 4 x herhalen voordat het upstarten goed gaat. Het is meteen te zien doordat het eerste zwarte puntje van het eerste caracter te zien is in het venstertje, dan kan je gewoon de rest ook intikken en start alles ook gewoon correct op. Als je dus geen zwart puntje krijgt in het vensterje weet je al dat je opnieuw moet proberen. Ook de muis cursor zit dan vast. Dit gebeurt niet altijd, maar wel TE regelmatig. Het treed op sinds ongeveer een half jaar, maar ook dat is niet helemaal zeker omdat hij ook vaak gewoon goed opstart bij de eerste poging. M'n PC is een Intel MoBo 875/800 Mhz FSB P4/2,8Ghz met 1Gb geheugen, 2x IDE HD, 3x SCSI HD. 1x SCSI plextor CD drive, 1xPioneer DVD 109 brander, 1x Sony CD brander, HP SCSI DAT drive, ATI 9500/128M;b. Vid. kaart, en een 400W Server PSU. Wie weet raad of in welke richting moet ik zoeken?? Bedankt vast, Jos.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja MichielPH, dat weet ik dus al jaren. Vandaag kon ik bij de 3e keer eindelijk inloggen. Je kent dat wel, een mooi bauw scherm met je uigekozen icoontje en de text : 'To begin, Click your user name' en in de linker onderhoek :' Turn of Computer'. De laatste dagen heb ik geprobeerd om eerst aan te 'clicken' Turn of Computer en daarna 'Cancel'. Als ik dan m'n username 'click-te' kon ik direct mijn password invoeren zonder problemen. Dat bleek echter puur toeval want vandaak moest ik dus 2 keer op m'n start/stop knop drukken om de computer af te sluiten en daarna weer op te starten. Heeft echt niemand dit ooit eerder meegemaakt? Als dat zo is moet ik het maar eens aan ome Bill vragen, misschien geeft ie wel antwoord. Denk nog een na................ Bedankt, Jos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...