anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Delen Geplaatst: 28 juni 2005 Betere titel kon ik niet verzinnen, maar dit is het probleem. Ik heb hier een pc staan met winXP pro SP2. Er is 1 gebruikersaccount, met beheerders rechten. Wil ik GTA:SA of Audacity opstarten, dan gebeurt er helemaal niks. Echter, log ik in als admin, dan werken beide programma's wel gewoon. Ik heb ook al een herstel installatie gedaan, zonder reslutaat. Drivers en windows zijn up-to-date. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Beide programma's zijn ook gewoon geinstalleerd vanuit de standaard account. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2005 Account is waarschijnlijk gewoon simpelweg beschadigd. Komt weleens vaker voor met Windows XP. Als je nu gewoon zelf weer 'n ander beheerdersaccount aanvraagd zal het wel gewoon werken, probeer maar :wink:. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2005 [quote:a229d275d4="roy_startpag"]Account is waarschijnlijk gewoon simpelweg beschadigd. Komt weleens vaker voor met Windows XP. Als je nu gewoon zelf weer 'n ander beheerdersaccount aanvraagd zal het wel gewoon werken, probeer maar :wink:.[/quote:a229d275d4]Is dat ook nog mogelijk na een herstel installatie? Dus dat het account dan nog steeds beschadigd is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2005 Ligt eraan. Bij Windows over Windows install blijft dat account waarschijnlijk intact, dus ook je probleem. Maar als je alle partities geformateerd hebt moet het probleem weg zijn na de nieuwe install. Hoe installeer jij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2005 In dit geval heb ik een herstel installatie gedaan, dus zonder formatteren. Ik zal even een andere account aanmaken. [Edit] Lijkt er idd op dat dit helpt :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen