anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb een vervelend probleem met defragmenteren. De C-partitie dient nodig gedefragmenteert te worden volgens de analyse. Het beeld wat ik erbij krijg toont dat ook aan. Als ik de defragmentatie start dan is ie na enkele minuten al "klaar" , maar defraggen ho maar! :evil: Weet iemand hoe dit verholpen kan worden? O ja, ik gebruik de standaard van Microsoft en zou dit ook in de toekomst willen blijven doen. Iemand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Mogelijk loopt defrag tegen fouten op de partitie op. Laat de partitie even op fouten controleren. Deze computer>betreffende partitie rechtsklikken>eigenschappen>extra>op fouten controleren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Zou mogelijk kunnen zijn. Heb al eens een probleem gehad dat ie door fouten niet meer wilde opstarten, heb toen met de XP-cd de schijf laten controleren en reparen. Startte toen wel weer op. Of het dit keer ook het geval is? Hum, zal t eens gaan proberen vanavond. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen