Ga naar inhoud

XP sp2 altijd in steahlt mode

Aanbevolen berichten

Tís weer eens zo ver. :cry: Krijg mijn ftp server (Serv-U) niet meer aan de gang. Via mijn router staat poort 21 netjes doorgesluist. Start ik op in Linux draait het spul prima als ik dan bij https://image.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 kijk welke poorten open staan staat 21 netjes open. Start ik vervolgens weer in xp sp2 op en ga ik naar dezelfde site is de hele handel stealht!!!! en dat terwijl ik alle firewall's uitgemikt heb. Heeft iemand een idee hoe ik mijn kist uit voledige steahlt mode kan krijgen. Firewall aan met poort 21 als uitzondering veranderd niets. De elende is begonnen nadat......ik er SP2 opgezet heb.
Link naar reactie
:P Lachen heb hem aan de gang. Ondanks dat de windows firewall uitstond stond alles op steahlt. Firewall inschakelen, opnieuw opstarten....nog steeds alles op steahlt. Vervolgens poort 21 uitsluiten van de firewall. Resultaat alle poorten op closed behalve 21 en 139 --> open. Windows firewall weer uitgooien....geen verandering. FTP server draait weer. Tja je moet het maar weten hoezo een bug...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...