anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Hallo Ik heb problemen met mijn Systeemherstel. Die werkt niet meer . Als ik de sessie doe,en klik een eerdere datum aan , werkt het goed,maar aan het eind krijg ik de lezen ,dat het systeem niet terug is gezet ,Heb al verschillende spam en adware programmas laten draaien ,maar het blijft bij hetzelfde, Mijn besturingsysteem is Windows XP Professional. Wie heeft er een tip voor mij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Probeer dit eens: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm Deze zorgt voor herinstallatie van enkele belangrijke dll-bestanden. Zorg dat je de WindowsXP installatie CD bij de hand hebt, die is hierbij nodig. vr.gr.smeenk :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 En helpt dat niet, dan zijn de restore bestanden beschadigd en onvolledig. In dat geval helpt uitzetten en weer aanzetten van systeemherstel. Oude herstelpunten gaan dan wel verloren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen