anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Hallo, Ik zit met het volgende vraagstuk: Ik heb momenteel een stuk of 5 partities, en 2 andere partieties waarop 1 met home en 1 met pro. Echter zie ik als ik met 1 van de 2 besturingssystemen opstart, ook de drive van de andere XP versie in mn verkenner staan. Is het mogelijk om 1 schijf compleet te scheiden van de andere schijven? of om bijvoorbeeld: C = windoos pro D = home E= drive1 F=drive 2 G= drive 3 Bij bijde versies, de G drive te gebruiken, en enkel met de pro versie alle andere schijven muv de D. Is dit realiseerbaar? MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Misschien door de schijf in apparaatbeheer uit te schakelen. En dit voor de andere schijf ook te doen. In apparaatbeheer in niet in de bios natuurlijk :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Met partition mgic kan je partities maken zonder data verlies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2005 Partities zijn al aangemaakt met part.mgc. Alleen wat ik nu graag wil, is dat ik 1 partitie met een aparte windows versie helemaal kan afsluiten van de 'rest'. Echter via apparaatbeheer kan je enkel complete hardeschijven uitschakelen en niet partities ontoegankelijk maken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen