anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Ik bezit een verbinding met internet via mijn ethernet poort, deze wil ik via mijn draadloos internet adapter delen met mijn andere laptop, hoe doe ik dat in windows xp? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Configuratiescherm --> draadloosnetwerk instellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 hmm... ik heb geen accespoint, verder lijkt het me niet e lukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 Je moet je draadloos in elk geval instellen alszijnde 'Ad-Hoc'. Verder moet er nog ingesteld worden dat je je ethernet connectie openzet voor de andere laptop, dat kun je ergens doen via netwerkinstellingen of via de wizzard thuisnetwerk opzetten. Ik heb mijn laptop helaas momenteel niet bij de hand, daar ik die al wel op die manier ingesteld heb.. Dus verder dan dit kan ik je momenteel niet helpen. Wellicht is er hier iemand anders die je kan opvangen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen