anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Hi, Heb van een XP gebruiker de administratorrechten beperkt tot "beperkte mogelijkheden", nu kun je geen systeemherstel meer doen etc.etc. Nu heb ik spijt en wil weer dat deze gebruiker "syl" (bij wie ik de rechten heb afgenomen) weer administrator wordt, ik werk niet met klassieke aanmelding en krijg altijd de een welkomstscherm met m'n naam (syl dus). Ik wil graag via de administrator (er zijn geen andere gebruikers die administrator rechten hebben behalve syl) weer rechten geven maar of ik het nu via veilige modus doe of wat dan ook ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb e.e.a. niet op klassieke aanmelding staat waardoor ik ook niet in het beginscherm voor administrator kan kiezen. Heeft er iemand advies?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Start > Uitvoeren > control userpasswords2 > Vinkje zetten voor "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord op geven om deze computer te kunnen gebruiken". Lukt dit wel zonder administrator rechten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Start is op in de veilige modus, druk bij het aanmeld scherm twee keer op control alt delete. Nu kom je als het goed is in het klassieke aanmeldscherm. Log hier in als administrator, (dit moet je dan in de aameldingsnaam typen), en probeert het opnieuw. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen