anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Na installatie van SP-2 wordt automatisch de Blocker aangezet. Voor de URL s op Internet heb ik kans gezien de blocker uit te schakelen, dus Internet werkt nu goed. Echter als ik lokaal op mijn eigen PC een website (ontwikkel zelf websites)wil openen dan komt de blocker steeds weer en moet ik toestemming geven om de website te laten zien. Wie weet een oplossing om de lokale Pop-up Blocker uit te schakelen???[/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Staat toch gewoon in de opties van msie? Tab privacy, onderaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Hartelijk bedankt Gerben maar hier is geen resultaat te bereiken de Pop-pu blocker is er nog steeds, misschien nog andere ideen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Hmm. Heb je misschien een toolbar geinstalleerd? In die van google zit ook een popup blocker. Sommige firewalls blocken ook popups. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Nee geen toolbars geinstalleerd! Het gaat allen om een lokaal (eigen PC ) probleem, Internet werkt wel goed, dus geen pop-ups met Internet websites Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen