Ga naar inhoud

xp geinstalleerd,en nu is alles verkleind,help

Aanbevolen berichten

hallo,ik heb een probleem,met mijn laptop. ik heb windows xp erop gezet,maar nu geeft hij het beeld verkleind weer. ik bedoel,als ik xp start dan zitten er zwarte balken om het scherm. dus alles is heel klein,hoe komt dat,heb ik iets verkeerd gedaan ? ik heb het geinstalleerd in ntfs,ik geloof dat het zo heet. ik ben echt een leek,dus alle hulp is welkom. gerardina
Link naar reactie
Verander de resolutie eens. Klik rechts op het bureaublad en kies Eigenschappen > Tabblad Instellingen > Onder Beeldschermresolutie zet je hem op bijvoorbeeld 1024x768. Experimenteer even met de verschillende resoluties wat je het beste bevalt. Klik ook op Geavanceerd > Tabblad Beeldscherm en kies daar de hoogst mogelijke waarde. Dit zorgt voor een zo rustig mogelijk beeld.
Link naar reactie
Installeer eerst de chipsetdrivers (t.b.v. evt AGP bridge): [url]http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/T8Clearance.aspx?url=/8638/a08/infinst_autol.exe&agr=N&ProductID=816&DwnldID=8638&lang=eng[/url] Installeer vervolgens de ATI RADEON drivers: [url]http://www2.ati.com/drivers/5-6_xp-2k_dd_cp_wdm_23864.exe[/url]
Link naar reactie
[quote:49459772d0="redmar"][quote:49459772d0]Installeer vervolgens de ATI RADEON drivers[/quote:49459772d0]Slaap ik nog steeds of bedenk je even wat voor videokaart ze heeft? Niet elke laptop heeft een ATI Radeon kaart, laat staan hetzelfde type...[/quote:49459772d0]Zie onderschrift van de TS, er van uitgaande dat dat de laptop in kwestie is, zit er een ATI kaart in.
Link naar reactie