Ga naar inhoud

fault in module MSXML3.dll

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een CD probeer te spelen in WMPlayer krijg ik bovenstaand bericht - WMPlayer caused an invalid page fault in module MSXML3.dll at .... en de machine hangt en moet gereboot worden. CD is OK, CD-ROM is OK. Elders getest. Vraag: 1. Wat is er aan de hand? 2. Wat te doen? Ik heb al uitgevonden dat ik een MSXML3.dll van het net kan downloaden.
Link naar reactie
Ik gebruik WP98SE, dus WMP9 lijkt me passender. Problem is nu dat het draaien van MPSetup.exe telkenmale mislukt en de boodschap komt 'Setup is momenteel niet beschikbaar om beschikbare updates te detecteren. Probeer het later opnieuw'. Lijkt op het spreekwoordelijke Spaanse ' Mañana, mañana'!
Link naar reactie
Ik ben bang dat ik een installatie heb gedaan zonder de file eerst te donwloaden. Dus geen mogelijkheid om alsnog te installeren. En MP Setup can nog steeds niet de ' de beschikbare updates identificeren'. Maw download geweigerd! Wat is het resultaat indien ik een MSXML3.dll ergens van het web zou plukken en copieren naar de C:\windows\system?
Link naar reactie
Sorry, verkeerd uitgelegd. Ik heb WMP op een fysiek andere HDD niet op een andere partitie. OP deze HDD heb ik WMP 'verwijderd'. Met een kabel of via een mem stick kan ik de bestanden overbrengen, dat is geen probleem. Ik vermoed echter dat er ook wel een .dll overgebracht zal moeten worden (en misschien meer), en ik heb geen idee welke of wat.
Link naar reactie
Over het algemeen sla ik op wat ik download en doe de installering daarna. Jammergenoeg heb ik (nog) niet een dergelijke opslag op mijn HDDs kunnen vinden. Of wellicht is dit zo'n onzallig programma dat alleen vanaf het web te installeren is. Nieuwe Windows install lijkt niet zinvol zolang WMPlayer niet te downloaden valt. En, om over te gaan op XP is wel een heel grote stap. Zeker als het onder 'dwang' moet. Een andere MP speler is wellicht een (hopelijk tijdelijke) oplossing. Wat is er zoal?
Link naar reactie
[quote:d0f8f12fe6="ldej24"]Wat is het resultaat indien ik een MSXML3.dll ergens van het web zou plukken en copieren naar de C:\windows\system?[/quote:d0f8f12fe6] Heb je dit al geprobeerd? Of probeer [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4a3ad088-a893-4f0b-a932-5e024e74519f&DisplayLang=en]dit[/url] eens te installeren. En wat betreft alternatieven, die zijn er natuurlijk legio. WinAmp, Quintessential Player ([url]http://www.quinnware.com/[/url]), etc, etc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...