anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Wanneer ik een CD probeer te spelen in WMPlayer krijg ik bovenstaand bericht - WMPlayer caused an invalid page fault in module MSXML3.dll at .... en de machine hangt en moet gereboot worden. CD is OK, CD-ROM is OK. Elders getest. Vraag: 1. Wat is er aan de hand? 2. Wat te doen? Ik heb al uitgevonden dat ik een MSXML3.dll van het net kan downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Probeer eens WMP te verwijderen en dan opnieuw installeren. Verwijderen gaat zo als je teminste XP hebt: start -> uitvoeren -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall <enter>. En dan ff nieuwste WMP downloaden bij Microsoft en installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Verontschuldiging: Ik had moeten vermelden dat ik Win98SE draai. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Volgens mij kun je in Windows 98 WMP verwijderen bij Windows onderdelen toevoegen/verwijderen. Probeer dat eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Verwijderen gelukt, downloaden nog niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Kun je WMP niet vinden? Kijk hier maar eens ff: http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?langid=4&displaylang=nl Op het moment staat-tie achter nr 3. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Ik gebruik WP98SE, dus WMP9 lijkt me passender. Problem is nu dat het draaien van MPSetup.exe telkenmale mislukt en de boodschap komt 'Setup is momenteel niet beschikbaar om beschikbare updates te detecteren. Probeer het later opnieuw'. Lijkt op het spreekwoordelijke Spaanse ' Mañana, mañana'! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 En als je WMP opnieuw toevoegd, waar je het ook verwijdert hebt? Werkt dat wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Ik ben bang dat ik een installatie heb gedaan zonder de file eerst te donwloaden. Dus geen mogelijkheid om alsnog te installeren. En MP Setup can nog steeds niet de ' de beschikbare updates identificeren'. Maw download geweigerd! Wat is het resultaat indien ik een MSXML3.dll ergens van het web zou plukken en copieren naar de C:\windows\system? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 En via Windows Update, lukt dat wel? Probeer dat eens uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 [quote:49ecceac22="roy_startpag"]En via Windows Update, lukt dat wel? Probeer dat eens uit.[/quote:49ecceac22] Tot nu toe niet. Steeds dezelfde melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Probeer hiermee dat ontbrekende bestand eens terug te zetten: http://service1.symantec.com/support/tsgeninfo.nsf/docid/2001011114021106 En dan weer proberen Windows Media Player te installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Windows stelt voor Media Player 7.1 te installeren. Versie 10 spoort niet met W98, en versie 9 laat zich (nog steeds) niet downloaden. Wel, wel. Ook versie 7.1 laat zich niet downloaden! Wellicht reden om een nieuw onderwerp te beginnen? Vragen of anderen dit probleem ook ervaren (hebben)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Heb je mijn vorige tip al toegepast? Als je een nieuw topic hierover opent laat mij het dan ff weten. En verwijs in het nieuwe topic naar dit topic. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Ja, heb ik zonder succes geprobeerd. Ik heb wel op een andere HD een MP7 geïnstallerd staan. Ik zou de bestanden uit Program Files/Mediaspeler kunnen kopiëren. Maar werkt dat wel, of moet ik meer bestanden kopiëren? Zoals .dll? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 2 WMP's installeren is niet zo verstandig. Als die WMP 7 nog werkt maak dan eens een snelkoppeling daarvan b.v. op je bureaublad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Sorry, verkeerd uitgelegd. Ik heb WMP op een fysiek andere HDD niet op een andere partitie. OP deze HDD heb ik WMP 'verwijderd'. Met een kabel of via een mem stick kan ik de bestanden overbrengen, dat is geen probleem. Ik vermoed echter dat er ook wel een .dll overgebracht zal moeten worden (en misschien meer), en ik heb geen idee welke of wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Ja WMP nestelt zich helemaal in Windows. Dus dat overbrengen is zeker geen oplossing. Misschien toch maar een nieuwe Windows install doen? Of anders een andere speler. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 Over het algemeen sla ik op wat ik download en doe de installering daarna. Jammergenoeg heb ik (nog) niet een dergelijke opslag op mijn HDDs kunnen vinden. Of wellicht is dit zo'n onzallig programma dat alleen vanaf het web te installeren is. Nieuwe Windows install lijkt niet zinvol zolang WMPlayer niet te downloaden valt. En, om over te gaan op XP is wel een heel grote stap. Zeker als het onder 'dwang' moet. Een andere MP speler is wellicht een (hopelijk tijdelijke) oplossing. Wat is er zoal? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2005 [quote:d0f8f12fe6="ldej24"]Wat is het resultaat indien ik een MSXML3.dll ergens van het web zou plukken en copieren naar de C:\windows\system?[/quote:d0f8f12fe6] Heb je dit al geprobeerd? Of probeer [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4a3ad088-a893-4f0b-a932-5e024e74519f&DisplayLang=en]dit[/url] eens te installeren. En wat betreft alternatieven, die zijn er natuurlijk legio. WinAmp, Quintessential Player ([url]http://www.quinnware.com/[/url]), etc, etc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen