anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Computer slaat automatisch uit naar enkele minuten. Wie kan mij helpen. Lukt mij zelfs niet meer om een virusscan te draaien. Dan slaat hij dus gewoon weer uit. Wie kan mij helpen? Een beetje radeloos! Windows XP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Krijg je een melding voordat de PC afsluit? Test je geheugen eens met memtest ( www.memtest.org ). Zet de image op floppy/cd en start er van op. Laat hem zo'n 3 uur controleren, er mag geen enkele fout gevonden worden. Heb je een andere voeding voor handen, plaats die dan eens om te testen of het probleem hiermee opgelost wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Komt er een melding in beeld iets met RPC, en dan een teller erbij die aftelt? Of slaat-tie gewoon af in Windows zonder melding? Dan zou ik idd ff geheugen testen en een andere voeding proberen, zoals JBS ook al zegt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Hij slaat gewoon af, geen rare melding. intern geheugen 512 MB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 [quote:7ee59bc90c="710665"]Hij slaat gewoon af, geen rare melding. intern geheugen 512 MB[/quote:7ee59bc90c] Verdeelt over 2 reepjes van ieder 256 MB? Haal er eens 1 reepje uit en probeer dan eens. Als dat niet werkt ff met andere reepje proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 cpu zal wel te heet worden . zet de kast eens open Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 [quote:09ca1d01ec="plextor"]cpu zal wel te heet worden . zet de kast eens open[/quote:09ca1d01ec] Na enkele minuten al? Dan zou er serieus wat mis zijn en zal het niet helpen om de kast open te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Als de cpu koeler loszit, is een paar minuten nog lang. Kan ook een probleem met de voeding zijn. Slaat de pc ook uit, als je met een bootflop opstart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Hee, gerben is moderator! Als je nou eens direct je BIOS ingaat en even toekijkt wat er met de temperaturen gebeurt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 Met dit weer? Ik denk ook aan overhitting dan :wink:... probeer anders ook es je kast open te doen en er een fikse ventillator in te laten blazen, kijken of ie het dan langer vol houdt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen