Ga naar inhoud

Beste Antivirus programma

Aanbevolen berichten

[quote:c89cfec723="pjgroot"]Heren Bedankt, ik denk dat ze elkaar niet zoveel zullen ontlopen, ik hoef niet perse een gratis virusscanner, maar als die er zou zijn dan kun je wel geld besparen maar het antwoord van Gerben is duidelijk, bedankt![/quote:c89cfec723] Om eerlijk te zijn, zijn die verschillen groot genoeg om voor een commercieële te gaan. Suc6 met de keuze :wink:.
Link naar reactie
Ik zelf gebruik Kaspersky drie verschillende virusscanners (op drie computers): Kaspersky Zonealarm met antivirus Avast Ben over alle drie de virusscanners zeer te vreden. Persoonlijk (weet niet hoe het met de 2005 versie is), vind ik een groot nadeel van Norton dat het maar 1 keer per week automatisch update en wel op de woensdag naar mijn weten. Dit was mijn ervaring met de 2003 versie. Persoonlijk vind ik dus 1 keer per week updaten veel te weinig, bovenstaande scanners doet het in ieder geval 1 keer per dag, soms wel eens meerdere keren per dag. Met mcaffee heb ik 1 keer slechte ervaringen mee gehad een paar jaar geleden. Ik was spontaal al mijn e-mail berichten kwijt. Dit was gebeurd bij een versie die ik toen kreeg aangeboden van XS4ALL. Hierop had ik Microsoft gebeld, en die kende dit probleem, maar hadden alleen geen oplossing voor. Voor mij was het na deze ervaring gelijk geen mcaffee meer. Dit is mijn persoonlijke ervaring, wil niet zeggen dat dit bij u ook zal gebeuren. In mijn ogen zijn er eerlijk gezegd geen echte slechte virusscanners. Avast is gratis en ook in het Nederlands met een dagelijkse update makkelijke interface.
Link naar reactie
als je wilt kopen lijkt mij nod32 erg interesant . anders zou ik bij de gratis avast blijven. kaspersky zet bij alle bestanden een soort gegeven zodat hij sneller (snel is die als nog niet!) kan scannen,dit is verschikkelijk! als je bv kaspersky verwijdert haalt hij dat niet weg ,waar halen ze het lef van daan!. als ik het mij goed herriner als je dan bestanden van de eene hd naar de andere verplaatst, krijg je een vreemde melding dat er een soort informatie stream aan vast zit ofzo. kaspersky heeft zelf een speciaal removel tooltje voor dit gemaakt,duizenden wanhopige gebruikers die na wat gegoogle er achter komen dat die meldingen door kaspersky komen en uiteindelijk hun removal tooltje vind. maar uit ervaring weet ik dat dat niet 100% werkt.sinds dien is kaspersky op mijn DONT EVEN GO THERE LIST.eens geprobeerd .. nooit meer!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...