anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Hallo, In de computertotaal julie/augustus las ik vandaag een artikel dat mensen die tussen maart 2003 en juli 2005 een 64 bit computer hebben gekocht met een 32 bit windows deze 32 bit kunnen omruilen voor een xp64. Ik voldoe aan gestelde criteria en zou hier graag gebruik van willen maken maar, vraag me af, hoe en waar ik dit moet regelen? Dat staat namelijk niet in het artikel. Ook vraag ik me af of het uitmaakt dat mijn 32 bit versie een home edition is. Weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Vraag het eens na bij de winkel waar je je XP hebt aangeschaft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Weet je zeker dat je ook 64 bit drivers hebt voor AL je hardware? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Volgens mij kon het alleen bij de PRO versie. Ik zou er nog maar mee wachten totdat er resultaten mee bekend zijn en voorlopig gewoon je veilige 32-bit houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Ik heb nog niet alle drivers en ik ga zeker niet zomaar mijn 32 bit windows formatteren, 64 bit erop, en dan proberen maar. Ik maak 'm eerst dual boot totdat ie helemaal werkt (inclusief al mijn randapparatuur). Daarnaast maak ik gebruik van ghost images waarmee ik mijn computer altijd in een paar minuten tijd "restoren" kan dus.... Geen zorgen dus maar, als iemand een concreet antwoord heeft op mijn vraag, dan hoor ik het graag. Ik heb namelijk 2 licenties waarvan 1 niet in gebruik maar nieuw in de verpakking. En deze zou ik dus graag willen ruilen voor een 64 bit versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Je kunt online je 32 bits omruilen voor een 64 bits. Bedenk dus wel dat de registratiecode van de 32 bits permanent ongeldig wordt gemaakt. Je kunt wel terug met je Ghostimage natuurlijk, maar geen updates etc. meer doen. microsoft.productorder.com/clientx64/default.aspx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Thanks, Dat is wat ik zocht. Alleen val ik helaas naast de boot met mijn home edition. Jammer maar helaas. Bedankt heren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 hi , wie kan mij vertellen , waar ik kan vinden (graag precies aangeven) of ik een 64bit processor en een 32 bits windows heb ? Ik heb windows-xp home ed. Bij voorbaat dank. groeten cormar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Met cpu-z kun je precies zien welke processor je hebt. Zegt de uitkomst je niks, post dan even een sceenshot. http://www.cpuid.org/cpuz.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 @ gerben , thx voor je snelle hulp en info. groeten cormar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen