Ga naar inhoud

Omruilactie XP 32bit > XP 64 bit ?

Aanbevolen berichten

Hallo, In de computertotaal julie/augustus las ik vandaag een artikel dat mensen die tussen maart 2003 en juli 2005 een 64 bit computer hebben gekocht met een 32 bit windows deze 32 bit kunnen omruilen voor een xp64. Ik voldoe aan gestelde criteria en zou hier graag gebruik van willen maken maar, vraag me af, hoe en waar ik dit moet regelen? Dat staat namelijk niet in het artikel. Ook vraag ik me af of het uitmaakt dat mijn 32 bit versie een home edition is. Weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat?
Link naar reactie
Ik heb nog niet alle drivers en ik ga zeker niet zomaar mijn 32 bit windows formatteren, 64 bit erop, en dan proberen maar. Ik maak 'm eerst dual boot totdat ie helemaal werkt (inclusief al mijn randapparatuur). Daarnaast maak ik gebruik van ghost images waarmee ik mijn computer altijd in een paar minuten tijd "restoren" kan dus.... Geen zorgen dus maar, als iemand een concreet antwoord heeft op mijn vraag, dan hoor ik het graag. Ik heb namelijk 2 licenties waarvan 1 niet in gebruik maar nieuw in de verpakking. En deze zou ik dus graag willen ruilen voor een 64 bit versie.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...