anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Zodra het modem geinstalleerd is op windows xp pro. wil windows niet meer afsluiten. het type modem is een creatix (geen creativ) v90. HAM Het besturing systeem draait op een medion pc. zodra ik het modem deinstalleer sluit windows weer netjes af. het modem doet het voor de rest wel gewoon. heeft iemand een idee?? Bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Nieuwe driver voor het modem downloaden, en die proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 ik heb al 3 (nieuwere) drivers geprobeerd maar niks hielp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 [quote:80e0d0ff0a="Speedfight"]ik heb al 3 (nieuwere) drivers geprobeerd maar niks hielp[/quote:80e0d0ff0a] Wat voor modem is het dan? Intern of extern (USB/serieele poort?), en wat voor merk/type? Als het een intern is, probeer dan eens een ander PCI-slot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 hij is intern en het is een creatix V90 HAM. ik zal eens een ander pci slot proberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen