anoniem Geplaatst: 16 juni 2005 Delen Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb een paar honderd links onder favorieten staan. allemaal in verschillende mappen. mijn vraag is of er ook een progamma is dat ik kan zoeken op naam van de site in mijn eigen favorieten. bv: als ik invul nimo dat het dan mijn favorieten doorzoekt om te kijken of ik de link van nimo al heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 met firefox kan dat heel makkelijk :D Maar je kan ook met Windows zoeken door je map favorieten zoeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 Kijk eens naar http://www.aignes.com/deadlink.htm het programmaatje heet AM-Deadlink en kan ook nog controleren of al je links nog werkten. Vind het persoonlijk erg handig en is bovendien freeware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2005 vind firefox niet zo. kheb het progamma AM-Deadlink gedownload en dat werkt perfect. dank jullie voor je antwoord. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen