anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Hallo, In het nieuwste nummer van PCM (ja, de concurrent, maar ik ben lid van Computer Totaal! en het PCM-tijdschrift heb ik gekocht) las ik een artikel over Longhorn. Ik was onder de indruk van de grafische vormgeving. Nu vroeg ik mij af: is het mogelijk om de grafische vormgeving van Longhorn ook in XP te krijgen? Op dit moment, nu Longhorn er nog niet officieel is, denk ik nog niet, maar daarna wellicht wel? Groet, Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Ja, dat kan met de [url=http://www.soft32.com/download_3720.html]Longhorn Transformation Pack 9.0[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Werkt dat in alle gevallen? Ik heb dat al eens geprobeerd en toen kwam Windows er heel vreemd uit te zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:ed67cdbf9a="gwbosma"]Werkt dat in alle gevallen? Ik heb dat al eens geprobeerd en toen kwam Windows er heel vreemd uit te zien.[/quote:ed67cdbf9a]Ik heb geen idee, heb er zelf geen ervaring mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Je zou het gewoon kunnen proberen, download dan wel meteen [url=http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Longhorn-Transformation-Pack-To-the-Ultimate-Transforming.shtml]versie 10[/url]. Update: Je kan het ook proberen met [url=www.stardock.com]WindowsBlinds[/url] of [url=http://www.tgtsoft.com/]StyleXP[/url]. Wel moet je dan zelf nog een geschikte skin uitzoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Style XP kost geld, en de longhorn skin die daar bij zit lijkt helaas niet bepaald. De eerste link is misschien nog het proberen waard... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Style xp kost helemaal geen geld. Je moet alleen serial invoeren, die dus wel geld kost. Maar je kan serial altijd zelf opzoeken is alleen illegaal. ZIjn eigen keuze. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:c2e836e991="RNWAY"]Style xp kost helemaal geen geld. Je moet alleen serial invoeren, die dus wel geld kost. Maar je kan serial altijd zelf opzoeken is alleen illegaal.[/quote:c2e836e991]Ik denk niet dat de TS deze topic dicht wel.. Doe daarom daar maar niet over praten :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Waarom zou je dat willen. XP is XP dus ik zou er maar niet aan klungelen ik heb hem naar mac os x gedaan en hij wou in een keer niet meer starten duss Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:8c08d9ed80="webwab"]Waarom zou je dat willen. XP is XP dus ik zou er maar niet aan klungelen ik heb hem naar mac os x gedaan en hij wou in een keer niet meer starten duss[/quote:8c08d9ed80]Hij wil gewoon kennismaken met de GUI van Longhorn, hij is ongeduldig :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb wel ervaringen met Longhorn Transformation pack..het tast je hele windows aan...uiteindelijk werd ik er zo zat van, heb ik de computer maar geformatteerd :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Ik gebruik de longhorn transformatie pack die je hier kan vinden http://en.crystalxp.net/bricopack.php deze veranderd xp in een soort longhorn en als het niet bevalt uninstal je het en heb je de originele files van Xp weer terug dus geen gevaar en werkt op alle talen. Ik zelf gebruik al jaren StyleXP maar die moet je betalen (en heb nog nooit een onstabiel of niet startend systeem gekregen door skins) wel ziet het er soms niet goed uit maar dat ligt meer aan de skin die je gebruikt dan aan het programma. het programma NeoTheme doet hetzelfde als ThemeXp alleen die is wel gratis te gebruiken die vind je hier http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=283284 meer informatie over deze en ThemeXp kan je vinden om mijn site http://members.home.nl/ralphm Ik hoop dat je aan deze opmerking wat hebt. groeten dummyxl.[color=darkblue:ef01fa4b5a][/color:ef01fa4b5a] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Welkom op het forum dummyXL ^^ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 in vol vertrouwen heb ik de loghorn transformation pack geïnstalleerd. Nu stopt mijn systeem bij het opstarten met: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand beschadigd is of niet kan worden gevonden. <windows-hoofdmap>\system32\ntoskrnl.exe. installeer dit bestand opnieuw. Mijn systeem heeft geen diskette drive hoe krijg ik dit voor elkaar?? met F8 start hij met alle mogelijkheden door naar dit scherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Ik kan inderdaad niet wachten tot Longhorn uitkomt, hoewel ik nog twijfel om het daadwerkelijk aan te schaffen. Het uiterlijk van Longhorn vind ik echter erg mooi, vooral in de meest recente testversie, en daarom leek het mij leuk om eens experimenteren in XP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:e8cc948faf="bennauw"]in vol vertrouwen heb ik de loghorn transformation pack geïnstalleerd. Nu stopt mijn systeem bij het opstarten met: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand beschadigd is of niet kan worden gevonden. <windows-hoofdmap>\system32\ntoskrnl.exe. installeer dit bestand opnieuw. Mijn systeem heeft geen diskette drive hoe krijg ik dit voor elkaar?? met F8 start hij met alle mogelijkheden door naar dit scherm.[/quote:e8cc948faf] Haha, dat bedoel ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:6ea37b7a6a] in vol vertrouwen heb ik de loghorn transformation pack geïnstalleerd. Nu stopt mijn systeem bij het opstarten met: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand beschadigd is of niet kan worden gevonden. <windows-hoofdmap>\system32\ntoskrnl.exe. installeer dit bestand opnieuw. Mijn systeem heeft geen diskette drive hoe krijg ik dit voor elkaar?? met F8 start hij met alle mogelijkheden door naar dit scherm. [/quote:6ea37b7a6a] Ik ga ervanuit dat je geen backup hebt gemaakt?:roll:... Je kan de systeemherstel gebruiken maar ik weet niet of dit gaat werken. het bestand wat is beschadigd is het opstart scherm van windows (het Win logo met het blauwe loop balkje) die heet ntoskrnl. het is beter om van dit bestand af te blijven omdat deze nogal gevoelig is voor errors, en je dan niets meer kan doen. ook na het veranderen van het opstart logo kan het voorkomen dan windows niet meer kan updaten. (zoals SP2) je kan van een goede XP installatie het bestand even "lenen" en die bij jou terug plaatsen (dit heb ik zelf nooit geprobeerd maar zal waarschijnlijk wel werken) en anders zal je XP opnieuw moeten installeren met loghorn transformation pack heb ik ook niet zo'n goede ervaring en zou ik maar links laten liggen, :evil: kijk liever naar dit pakket die is een stuk beter. http://en.crystalxp.net/bricopack.php :wink: DummyXL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2005 Style xp werkt zkr goed. Heb het ook, op de manier waar ik het niet over mage hebben :lol: . Maar het werkt goed. Allen je moet wel een vinkje zetten in het begin, dat hij het mee moet opstarten met windows. Anders krijg je het oude thema weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2005 Welke versie van styleXp heb je draaien?? de oude versie had dit probleem inderdaad maar bij de versie's vannaf 3.x heb ik er geen last meer van gehad dat het thema niet opstarte :roll: DummyXL. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2005 Ik heb hd in een andere computer gezet, ntoskrnl gekopieerd en de hd teruggeplaatst. Windows starte nu met logo en na ongeveer 1/4 minuut startte ie weer opnieuw. Ik had voordat ik loghorn tranformationpack had geïnstalleerd een herstelpunt gemaakt. maar heb dit niet kunnen benaderen. Ik werkte met XP1st ed. Ik heb uiteindelijk alle belangrijke bestanden overgezetnaar een andere harddisk en windows opnieuw geïnstalleerd. Allemaal bedankt voor jullie reacties! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen