anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Enkele weken geleden heb ik een Hauppage WinTV PVR350 aangeschaft. Kaart en software geïnstalleerd. Dat werkt prima. Een paar dagen geleden heb ik het Java Media Framework geïnstalleerd. Deze herkent de Hauppage wel, maar kan hem niet gebruiken want - zegt Windows - "Het videoapparaat is in gebruik". Er is echter geen enkele zichtbare toepassing die de kaart gebruikt. Toen alle software die bij de kaart geleverd werd (behalve de driver) met het configuratiescherm verwijderd en de PC herstart. De melding blijft echter. Wie helpt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Er is een applicatie die de driver(!) in gebruik heeft, en daarmee het apparaat. Hauppauge drivers staan geen "multiple instance" toe, het door meerdere programma's gebruiken van een apparaat stuurprogramma. Vb; je hebt je tv programma aanstaan en start los daarvan Virtualdub op om video te capturen; je krijgt de melding die jij ook krijgt. Mogelijk probeert het java pakket 2x de driver te benaderen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 [quote:581df8aaba]Mogelijk probeert het java pakket 2x de driver te benaderen?[/quote:581df8aaba] Dat moet dan haast wel. Want er is geen andere applicatie die de kaart gebruikt. Er is ongetwijfeld een forum voor JFM. Misschien word ik daar wijzer. In elk geval bedankt. Butch Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen