anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Hallo, heeft iemand een oplossing voor mijn probleem. Ik heb mijn XP home versie vervangen (update) door XP PRO. Behalve het feit dat ik toch een aantal programmas opnieuw moest installeren, heb ik nog een onopgelost probleempje. Ik kan niet switchen naar een andere gebruiker, alleen als ik me afmeld. Met andere woorden er kan maar een gebruiker tegelijkertijd aangemeld zijn. Ik heb al geprobeerd met aanmaken geheel nieuwe gebruiker. Verwijderen en opnieuw aanmaken. Geen succes. In de home versie werkte het allemaal prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 probeer het eens met de sneltoetsen windowstoets (het vlaggetje) + L Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Is de "Compatibiliteit voor snelle gebruikerswisseling" service wel gestart ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Sneltoets kom je in aanlogscherm met meerdere gebruikers, zodra ik een andere gebruiker klik wordt het scherm even blauw alsof er daadwerkelijk iets gaat gebeuren vervolgens krijg ik weer het aanlogscherm met alle gebruikersnamen en kan ik alleen naar de actieve gebruiker. Ook de service compatibiliteit voor snelle gebruikers wisselingen is gestart . Dit heeft ook geen effect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Kijk onder Start;Instellingen;Configuratiescherm;Gebruikersaccounts; 'De manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden', of de optie 'Snel naar andere gebruiker overschakelen' wel is geaktiveerd. Tevens moet 'Off-line' bestanden moet uitgeschakeld zijn, maar daar krijg je dan wel melding van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2005 Ik heb bij gebruikers de snelle wisseling aangevinkt (stond inderdaad niet aan), maar ook dat levert niet het gewenste resultaart. Hierna windows opnieuw start helpt ook. Zal wel een of ander register probleem zijn, maar wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Check het volgende even in je registry: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server] "TSEnabled"=dword:00000001 "TSUserEnabled"=dword:00000001 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 TSEnabled stond op 1 TSUserEnabled stond op 0 veranderd in 1 opnieuw windows gestart nog steeds geen resultaat. Ik heb ook nog een systeem met XP home misschien levert een vergelijking van de registers iets op of zijn er misschien nog andere settings waar ik wat aan kan hebben? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen