anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Hallo, Ik kreeg een verzoek van een oude dame. Zij is op zoek naar een bepaald programma/spel. Ik zal proberen uit te leggen waar het om gaat: De gebruiker moet tijdens het werken in windows een kat verzorgen. Deze zit in een klein vierkantje (de speelplek van de kat) rechtsonder in beeld. De applicatie draait op de achtergrond zodat de gebruiker zelf kan bepalen wanneer hij/zij aandacht geeft aan z'n virtuele huisdier. Ik meen mij te herinneren dat dit een jaar of 7 geleden populair was. Iemand een idee waar ik dit programma kan vinden? Alvast bedankt! JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Katz wellicht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Zou inderdaad wel kunnen. Wel even uitkijken, als ik me goed herinner stond dat bol van de spyware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Om het googlen te vereenvoudigen, het is [b:03c8f547ef]C[/b:03c8f547ef]atz. :wink: [url]http://petz.ubi.com/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen