Ga naar inhoud

Blue Screen of Death: GTA San Andreas

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik GTA San Andreas. Wanneer ik dit ga spelen, stopt de computer vroeg of laat, en krijg ik een blauw scherm. Ik heb de belangrijkstwe meldingen opgeschreven: Probleem gevonden, Windows is afgesloten om schade te voorkomen. DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Technische info: *** Stop: 0x000000D1 (0xF7C4E110,0X000000002,0X000000000,0XF30DDB03.) *** NVMCP.SYS - ADRESS: F3ODDBO3 BASE AT F3082000. DATESTAMP: 40B3CF79 Ik snap hier neits van, maar ik weet wel dat mijn systeem gezien despecs dit spel gewoon moet kunnen draaien. Vooralsnog komt het scherm alleen voor als ik GTA speel. Zover ik weet is er geen nieuwe hardware geinstalleerd. Het NVMCP.SYS wijst op een pogramma van Nvidia. Ik heb met zoeken dit bestand gezocht en verwijderd, maar dit mocht niet baten. Ik hoop dat jullie er wel wat uit kunnen halen! Als jullie meer nodig hebben, zeg het maar.
Link naar reactie
Ik heb de NVMIXER driver vervangen voor Soundman. Misschien wel een stuk minder, maar voorals nog werkt het spel zoals het hoort. Heb nu 1½ uur aan één stuk door kunnen spelen! Ik denk dat het op is gelost, maar is Soundman veel slechter dan de drivers van Nvidia, en zoa ja, welke zou ik dan moeten nemen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...