anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb een vraagje. Ik heb meerdere gebruikers die mijn pc gebruiken. Kan ik ook een map beveiligen door een password op te zetten, zodat andere gebruikers niet in mijn documenten kan komen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 2 dingen: Iedereen die hier een topic opent heeft een vraag, 'vraagje.....' voegt dus 0,0 toe. Geef eens wat meer gegevens.. OS bijvoorbeeld. [color=darkred:77846ece30][edit, E.G.]Titel aangepast[/edit][/color:77846ece30] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 gewoon rechtermuisknop op de map, properties, security, daar zie je dan de verschillende gebruikers staan, bij de verschillende gebruikers ook uzelf kunt u alles instellen wat u wilt, full control, acces denie, only read, .... . bij advanced kunt u ook een paswoord instellen voor die bepaalde map Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Met Winzip 9 kan je bestanden zippen en beveiligen door middel van encryptie. Mischien dat je daar iets aan hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen