anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Hallo, Office 2003 gaf wat rare meldingen, ik probeerde hem eraf te halen om ´m opnieuw te installeren, maar eraf halen lukt niet, ook niet in veilige modus. Ik heb opnieuw Office 2003 geinstalleerd vanaf de cdrom, terwijl het programma er nog gewoon op stond, - dat leek te kunnen, hij installeert dan alleen wat nodig is - maar het updaten lukt nu niet. Hoe krijg ik Office 2003 er helemaal af, zodat ik hem fris opnieuw kan installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:e40daa526a]Citaat diana: Hallo, Office 2003 gaf wat rare meldingen, ik probeerde hem eraf te halen om ´m opnieuw te installeren, maar eraf halen lukt niet, ook niet in veilige modus. Ik heb opnieuw Office 2003 geinstalleerd vanaf de cdrom, terwijl het programma er nog gewoon op stond, - dat leek te kunnen, hij installeert dan alleen wat nodig is - maar het updaten lukt nu niet. [/quote:e40daa526a] Misschien een overbodige vraag, maar hoe heb je geprobeerd om office 2003 eraf te halen? En wat voor rare meldingen werden er weer gegeven? Het is toch wel een officiële versie? Je komt met mijn vragen voorlopig niet veel verder, maar aan de hand van je antwoorden kunnen we je misschien toch verder helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:ee7fcf602a="gertcor"][quote:ee7fcf602a]Citaat diana: Hallo, Office 2003 gaf wat rare meldingen, ik probeerde hem eraf te halen om ´m opnieuw te installeren, maar eraf halen lukt niet, ook niet in veilige modus. Ik heb opnieuw Office 2003 geinstalleerd vanaf de cdrom, terwijl het programma er nog gewoon op stond, - dat leek te kunnen, hij installeert dan alleen wat nodig is - maar het updaten lukt nu niet. [/quote:ee7fcf602a] Misschien een overbodige vraag, maar hoe heb je geprobeerd om office 2003 eraf te halen? En wat voor rare meldingen werden er weer gegeven? Het is toch wel een officiële versie? Je komt met mijn vragen voorlopig niet veel verder, maar aan de hand van je antwoorden kunnen we je misschien toch verder helpen.[/quote:ee7fcf602a] Via Configuratiescherm - software probeerde ik het te verwijderen. `Rare melding´: Als ik Word opende, kwam er een popup met: kan toepassing niet openen want er is een andere toepassing geopend, o.i.d. Dat moest ik dan wegklikken en dan was er verder geen probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:bec335b90e]`Rare melding´: Als ik Word opende, kwam er een popup met: kan toepassing niet openen want er is een andere toepassing geopend, o.i.d. Dat moest ik dan wegklikken en dan was er verder geen probleem.[/quote:bec335b90e] Ik vind dat helemaal geen rare melding, je opent Word of een document en dan minimaliseert dat omdat je eerst even wat ander wilt gaan doen. Als je dan wat later weer probeert Word te openen, (je weet even niet meer dat dit nog open staat), dan krijg je de melding dat er een andere toepassing is geopend. Je geeft zelf al aan dat als je het wegklikt er geen probleem meer is, dus dan heb je ook geen probleem. Tenminste voor zover ik uit eigen ervaring weet. Voor de zekerheid: - sluit al je programma's af en zet je computer uit. - start hem na ongeveer 1 minuut weer op. - start dan Word op. Krijg je dan de melding ook? Zo ja, dan is er meer aan de hand maar weten anderen misschien wel een oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:a7db11fc03="gertcor"][quote:a7db11fc03]`Rare melding´: Als ik Word opende, kwam er een popup met: kan toepassing niet openen want er is een andere toepassing geopend, o.i.d. Dat moest ik dan wegklikken en dan was er verder geen probleem.[/quote:a7db11fc03] Ik vind dat helemaal geen rare melding, je opent Word of een document en dan minimaliseert dat omdat je eerst even wat ander wilt gaan doen. Als je dan wat later weer probeert Word te openen, (je weet even niet meer dat dit nog open staat), dan krijg je de melding dat er een andere toepassing is geopend. Je geeft zelf al aan dat als je het wegklikt er geen probleem meer is, dus dan heb je ook geen probleem. Tenminste voor zover ik uit eigen ervaring weet. Voor de zekerheid: - sluit al je programma's af en zet je computer uit. - start hem na ongeveer 1 minuut weer op. - start dan Word op. Krijg je dan de melding ook? Zo ja, dan is er meer aan de hand maar weten anderen misschien wel een oplossing.[/quote:a7db11fc03] Nee, het bericht komt nu niet meer. Het kwam altijd, ook na nog niks anders geopend te hebben. Maar ik heb verkeerde informatie gegeven: zonet heb ik Office 2003 kunnen verwijderen, maar er staat ook Office XP bij het rijtje software, en die kan ik niet verwijderen. Krijg melding dat installatiebron niet te vinden is. Ik was dus in de war met Office XP. Die gebruikte ik vóór Office 2003 e staat er dus nog steeds op blijkbaar. Als ik die XP probeer te verwijderen komt er steeds een popup dus dat de installatiebron niet te vinden is, en ook al klik ik die weg, hij verschijnt nog tien keer en daarna blijft ie eindelijk weg. En het probleem met Office 2003 is dat als ik die probeer te updaten, het bericht krijg dat ie de updatefile niet kan vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Stop je Office 2003 cd er es in... die autorunt als t goed is.. anders ff kiezen voor automatisch afspelen. Volgens mij kun je dan wel kiezen tussen "Installeren" / "Repareren" / "Verwijderen" [quote:c3258470b2]hij installeert dan alleen wat nodig is - maar het updaten lukt nu niet[/quote:c3258470b2] Wat bedoel je met updaten? Bij installatie niet gekozen onderdelen alsnog installeren? Dat moet uiteraard vanaf de CD-ROM, hier zal automatisch om worden gevraagd als geprobeerd wordt het onderdeel uit te voeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 [quote:5f82609f0b="redmar"]Stop je Office 2003 cd er es in... die autorunt als t goed is.. anders ff kiezen voor automatisch afspelen. Volgens mij kun je dan wel kiezen tussen "Installeren" / "Repareren" / "Verwijderen" [quote:5f82609f0b]hij installeert dan alleen wat nodig is - maar het updaten lukt nu niet[/quote:5f82609f0b] Wat bedoel je met updaten? Bij installatie niet gekozen onderdelen alsnog installeren? Dat moet uiteraard vanaf de CD-ROM, hier zal automatisch om worden gevraagd als geprobeerd wordt het onderdeel uit te voeren.[/quote:5f82609f0b] Ik bedoel met updaten als je office 2003 hebt geïnstalleerd, en dan naar updates gaat zoeken, dat kan op de microsoft site automatisch. Maar ik krijg dus het bericht dat ie de updatefile niet kan vinden. Het probleem is dat je online ondersteuning van Microsoft bij dit - bij hen bekende - probleem kunt krijgen, maar ik heb een kopie en weet niet of ze moeilijk gaan doen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Wat denk je zelf? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 [quote:b73ac35da6="pdexie"]Wat denk je zelf?[/quote:b73ac35da6] Wee nie... Het gaat per e-mail, en ik heb het juiste nummer van de cd-rom. Alleen, je komt in een beschermde pagina, en ik weet niet of ze dan je gegevens nagaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Tuurlijk gaan ze moeilijk doen, omdat je waarschijnlijk een kopie hebt is het dus illegaal, en op illegale praktijken geeft Microsoft geen support! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 [quote:201413f61a="brandsrus"]Tuurlijk gaan ze moeilijk doen, omdat je waarschijnlijk een kopie hebt is het dus illegaal, en op illegale praktijken geeft Microsoft geen support![/quote:201413f61a] Maar jullie weten het ook niet zeker. Als ik gewoon per e-mail advies krijg kunnen ze toch niet ruiken of ik een kopie heb of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Dan gewoon proberen, dan weet je ook gelijk of ze wakker zijn daar die gasten van microsoft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen