anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Hoi, Sinds enkele dagen geen geluid meer op mijn notebook. Ik heb laatst een aantal bestanden verwijderd waarvan ik dacht dat het kon. Blijkbaar iets teveel want elk muziekbestand wat ik probeer af te spelen geeft een foutmelding of een piep. Nu heb ik in apparaatbeheer gekeken.Wat opvalt is dat bij overige apparaten de multimedia-audiocontroller en een PCI simple communications-controller niet zijn geinstalleerd getuige de gele vraagtekens die ervoor staan. Ik heb geprobeerd met de windows (XP-pro_schijf er in te updaten maar het ding zegt dat dit niet kan. Kan iemand me zeggen met behulp waarmee ik die stuurprogramma's kan bijwerken?? Alvast dank voor de moeite!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 ofwel via systeemherstel, ofwel door in apparaatbeheer de ´gele´ apparaten te verwijderen, de pc uit te zetten en opnieuw te starten, waarna de onderdelen als nieuwe hardware worden gevonden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 lukt niet. Ik heb ze verwijderd. Vervolgens zegt hij bij opstart dat er nieuwe hardware is gevonden en stelt voor om stuurprogramma's te installeren. Dit lukt niet, ook niet na zoeke op intenet. Beiden staan weer "geel" met vraagteken in de lijst. Ik heb geen idee waar ik die stuurprogrammas moet zoeken :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Zat er geen cd bij je laptop met drivers? Verder om wat voor een laptop gaat het? Meer info leverd eerder een antwoord op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Had eerst het systeem twee weken terug gezet (had geen actuelere versie) Dat leverde niks op. Nadat ik inderdaad een supportceedee (van de Medion 2,4 Ghz met Win xp pro prof) had geinstalleerd werkte alles goed bij. Bedankt voor de hulp!! Nu een andere vraag: ik had verleden week Norton 2005 geinstalleerd. Sinds die tijd liep de notebook zo traag als modder. Die is er nu af na systeemherstel en 't spul loopt weer soepel. Kan Norton roet in het eten hebben gegooid? Kan het me niet voorstellen maar.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Jawel Norton maakt je pc echt bagger, dus dat klopt!!! Ik zou als ik jouw was alles van norton links laten liggen (goed ghost uitgezonderd) Als je een goede antivirus programma wilt neem dan aub NOD32. http://www.nod32.nl/home/home.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Kun je ook uitleggen waarom NOD zo goed is? Ik heb er nog nooit van gehoord! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 [quote:aa9eab92d2="generaal"]Kun je ook uitleggen waarom NOD zo goed is? Ik heb er nog nooit van gehoord![/quote:aa9eab92d2] Dan blader je niet zoveel over dit forum....... :wink: Zoek maar eens naar topics over virus(scanner). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen