Ga naar inhoud

geluid is foetsie

Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds enkele dagen geen geluid meer op mijn notebook. Ik heb laatst een aantal bestanden verwijderd waarvan ik dacht dat het kon. Blijkbaar iets teveel want elk muziekbestand wat ik probeer af te spelen geeft een foutmelding of een piep. Nu heb ik in apparaatbeheer gekeken.Wat opvalt is dat bij overige apparaten de multimedia-audiocontroller en een PCI simple communications-controller niet zijn geinstalleerd getuige de gele vraagtekens die ervoor staan. Ik heb geprobeerd met de windows (XP-pro_schijf er in te updaten maar het ding zegt dat dit niet kan. Kan iemand me zeggen met behulp waarmee ik die stuurprogramma's kan bijwerken?? Alvast dank voor de moeite!!
Link naar reactie
lukt niet. Ik heb ze verwijderd. Vervolgens zegt hij bij opstart dat er nieuwe hardware is gevonden en stelt voor om stuurprogramma's te installeren. Dit lukt niet, ook niet na zoeke op intenet. Beiden staan weer "geel" met vraagteken in de lijst. Ik heb geen idee waar ik die stuurprogrammas moet zoeken :evil:
Link naar reactie
Had eerst het systeem twee weken terug gezet (had geen actuelere versie) Dat leverde niks op. Nadat ik inderdaad een supportceedee (van de Medion 2,4 Ghz met Win xp pro prof) had geinstalleerd werkte alles goed bij. Bedankt voor de hulp!! Nu een andere vraag: ik had verleden week Norton 2005 geinstalleerd. Sinds die tijd liep de notebook zo traag als modder. Die is er nu af na systeemherstel en 't spul loopt weer soepel. Kan Norton roet in het eten hebben gegooid? Kan het me niet voorstellen maar....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...