anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Hoi, Ik heb op dit momen de NL versie van WinXP Pro ( Corp ) , is het mogelijk om ook een EN taal pakket te downloaden en dan gemakkelijk de taal te wijzigen. ( Als ik een tutorial voor een website moet posten , kan dat het beste met een win ver die Engels is ) BVD Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Nee. Je zult een Engelse versie moeten zien te bemachtigen. Vervolgens je schijf formatteren en de Engelse versie installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Er is dacht ik wel een meertalige versie. Ik zag iets dergelijks gisteren nog liggen op een computer beurs. Verder heb ik een CD-Rom (Microsoft software) in handen gehad die het mogelijk maakte meer talen te gebruiken binnen Windows 2000. Het werkte toen nog niet echt goed. Na instellen van NL kon ik geen updates meer installeren (bv). Ik neem aan dat met XP een en ander heel veel is verbeterd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Er is een speciale versie waar je meerdere talen kunt instellen. In winxp pro corporate kun je ook wat aan taal instellen, alleen krijg je dan twee talen doorelkaar. Bepaalde dingen kunnen wel NL worden, terwijl andere EN blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 ok , bedankt voor de info. Wat is de naam van die versie waar je meerdere talen kunt instellen van windows... ? Windows "more languages" xp ? ;) Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Om meerdere talen te kunnen gebruiken moet je een gewone WinXP Professional (engelse editie) installeren en vervolgens met een "Multi User Interface" (MUI) de gewenste talen toevoegen. Hiervoor worden vaak een 5-tal CDROMs met enkele tientallen verschillende talen gebruikt. Tegenwoordig is het hele zaakje ook wel op DVD verkrijgbaar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen